FACEBOOK

Négyből négy vereség

Négyből négy vereség
hozzászólás, 2010.02.03.

Valamennyi kupacsapatunk kikapott és kevés drukkolni valónk maradt a hátralévő európai klubszezonban, ahol pedig igazából most jön a java. Összefoglalónkban közöljük valamennyi meccs eredményét, s folyamatosan töltjük fel a videókat, nyilatkozatokat. Egerből a három reccós magyar, valamint Hegedüs, Bundschuh és Erdélyi, Budváról Szivós Márton és Gór-Nagy Miklós, Kotorból Kiss Gergely, Steinmetz Ádám és Varga Dániel (a többi vasasossal majd úton hazafelé) nyilatkozata várható. Lesz sok videónk is a két montenegrói helyszínről és természetesen az egri gólokat is bemutatjuk.

Euroliga, csoportmérkőzések a negyeddöntőbe jutásért, negyedik förduló:

A csoport

Jadran Herceg Novi-Mladost Zágráb 7:5 (2:0, 1:1, 0:1, 4:3)
Vojvodina-Barceloneta 11:9 (2:1, 1:1, 4:5, 4:2)

A csoport állása:

1. Jadran Herceg Novi 9,
2. Barceloneta 7,
3. Mladost Zágráb 4,
4. Vojvodina 3 pont

B csoport

Jug Dubrovnik-Panioniosz 14:6 (4:1, 3:0, 3:3, 4:2)

Primorac Kotor-TEVA VasasPlaket 9:7 (1:2, 2:2, 2:1, 4:2)
Kotor, v.: Golikov (orosz), Sztavropulosz (görög)
Kotor: Radics – Darko Brguljan, Azevedo 1, Petrovics 1, Draskovics 2, Drasko Brguljan, Kiss G. 3, Csere: Steinmetz Á. 1, Milics, Milosevics, Setka 1, Csucskovics. Edző: Ranko Perovics
Vasas: Nagy V. – Varga Dénes 2, Varga Dániel 1, Decker Á. 1, Kis G. Hosnyánszky 1, Kovács R. 1, Csere: Vörös, Takács B., Létay 1, Katonás, Fülöp, Hőna. Edző: Földi László
Gól – emberelőnyből: 2/10, ill. 2/4
Gól – ötméteresből: 2/2, ill. 2/2

A VLV ÉLŐ KÖZVETÍTÉSE A MÉRKŐZÉSRŐL

VLV-VIDEÓK:


Steinmetz Ádám nyilatkozata


Kiss Gergely nyilatkozata


Varga Dániel nyilatkozata


Nagy Viktor nyilatkozata


Varga Dénes nyilatkozata


Kis Gábor nyilatkozata

Később: sok fotó és videó.

A csoport állása:

1. Primorac Kotor 10,
2. Jug Dubrovnik 7,
3. Vasas 3,
4. Panioniosz 3 pont

C csoport

Olympiakosz-Partizan Belgrád 9:10 (4:3, 2:5, 2:1, 1:1)

Budva-T-Mobile Honvéd 14:6 (2:0, 3:1, 4:3, 5:2)   
Budva, v.: Hausche (német), Moliner Molins (spanyol)
Budva: Sefik – Paskovics 3, Antonijevics 1, Ticsics 1, Pekovics 1, Trbojevics 1, Csirics, Csere: Danilovics 4, Franicsevics, Petkovics 2, Pejakovics 1, Ivosevics. Edző: Veszelin Krivokapics
Honvéd: Gergely I. – Salamon, Szivós 4, Gór-Nagy 1, Matajsz, Marnitz, Székely B., Csere: Mezei, Paján 1, Jansik, Bátori, Borsós. Edző: Vad Lajos
Gól – emberelőnyből: 6/8, ill. 1/6
Gól – ötméteresből: 2/2, ill. 2/2

A VLV ÉLŐ KÖZVETÍTÉSE A MÉRKŐZÉSRŐL

VLV-VIDEÓK:


Szivós Márton nyilatkozata


Gór-Nagy Miklós nyilatkozata

Később: fotó és videó

A csoport állása:


1. Partizan Belgrád 12,
2. Budva 6,
3. Olympiakosz 3,
4. Honvéd 3 pont

D csoport

Sturm Csehov-Sintez Kazany 7:5 (1:2, 0:0, 4:1, 2:2)

ZF Eger-Pro Recco 7:11 (1:3, 2:2, 2:5, 2:1)
Eger, Bitskey Aladár Sportuszoda, v.: Koryzna (lengyel) és Margeta (szlovén)
Eger: Valics – Sántavy, Graham, Bárány 1, Hegedüs 2, Biros 1, Feltham 1. Cs: Erdélyi, Kovács G. 1, Binder, Bundschuh, Hárai 1. Edző: Gerendás György
Pro Recco: Tempesti – Burics, Madaras 3, Kásás 1, Filipovics 1, Udovicics 4,Nikics 1. Cs: Mangiante, Felugo, Figlioli, Benedek, Calcaterra, Molina 1. Edző: Pino Porzio
Gól – emberelőnyből: 6/14, ill. 4/12
Kipontozódott: Sántavy (20. p.), Bundschuh (30. p.), Buric (32. p.)

A VLV ÉLŐ KÖZVETÍTÉSE A MÉRKŐZÉSRŐL

VLV-VIDEÓK (VLV és Digisport TV):


0:1 - Filipovics gólja

0:2 - Nikics gólja

0:3 - Madaras első gólja

1:3 - Kovács Gábor gólja

2:3 - Hegedüs első gólja

2:4 - Kásás gólja

2:5 - Madaras második gólja

3:5 - Hegedüs második gólja

3:6 - Udovicsics első gólja

3:7 - Molina gólja

4:7 - Biros gólja

4:8 - Udovicsics második gólja

5:8 - Bárány gólja

5:9 - Udovicsics harmadik gólja

5:10 - Madaras harmadik gólja

6:10 - Feltham gólja

6:11 - Udovicsics negyedik gólja

7:11 - Hárai gólja


Kásás Tamás nyilatkozata


Madaras Norbert nyilatkozata 


Benedek Tibor nyilatkozata


Hegedüs Gábor nyilatkozata


Bundschuh Erik nyilatkozata


Erdélyi Balázs nyilatkozata


TT-képek


A csoport állása:

1. Pro Recco 10,
2. Sintez Kazany 6,
3. Eger  4,
4. Sturm Csehov 3 pont

LEN Kupa, negyeddöntő visszavágók:

Savona-FTC 10:8 (1:1, 5:3, 4:4, 0:0) (Továbbjutott: a Savona, 17-16-os összesítéssel)
G.: Janovics 3, Aicardi 2, Varellas, Giacoppo, Rizzo, Angelini, Fiorentini, ill. Máthé és Weszelovszky 2-2, Mátyás, Babay, Balatoni, Tóth M.

STEINMETZ BARNABÁS a VLV-nek:

- Azt tudom mondani, hogy jól helytálltunk. Abszolút volt esélyünk arra, hogy mi menjünk tovább ebből a párharcból. Mindent megtettünk ennek érdekében, tényleg mindenki szinte beledöglött a vízbe. Alakulhatott volna másképpen. A meccs kulcsmomentuma az volt, hogy amikor 9:5-re ellépett az ellenfél és sokan azt gondolták, hogy ezzel vége is van, mi nem így gondoltuk, tudatos, szervezett, kemény munkával 9:8-ra feljöttünk és akkor az addig veszélytelen balkezesük lőtt egy gólt, 15 másodperccel a harmadik negyed vége előtt. Kiderült, hogy ez a gól döntött, mert az utolsó negyed 0:0 lett... Büszke vagyok a csapatra, a játékvezetéssel nem akarok foglalkozni, az biztos, hogy a tegnapi játékunk mindenféleképpen biztató a közeljövő meccseire, rangadóira nézve.

Primorje Rijeka-Cattaro 9:7 (2:0, 2:3, 2:3, 3:1) - Varga Tamás egy gólt lőtt (Továbbjutott: Cattaro)
Oradea-Spandau 04 8:6 (4:0, 2:3, 2:1, 0:2) (Továbbjutott: Spandau 04)
Marseille-Brescia 11:7 (2:1, 2:1, 4:3, 3:2) - Tromler egy gólt lőtt (Továbbjutott: Brescia)


Marseille-ben már el is készítették a LEN Kupa elődöntőinek párosítását. A sorsolás ideális eredményt hozott Csuviék számára.

A döntőbe jutásért:

Brescia (olasz)-Savona (olasz)
Cattaro (montenegrói)-Spandau 04 (német)


(Az első mérkőzésen az elöl állók a pályaválasztók.)

Az elődöntők első meccse február 13-án vagy 14-én lesz, a visszavágókat március 3-án kell megrendezni.

41 régi hozzászólás

Szöszke hozzászólása
2010.02.07. 21:35

Pechünk volt most "otthon"voltak Madarasknál.:) Azért is Hajrá Eger!

johny25 hozzászólása
johny2527777
2010.02.07. 13:29

Szamoca - igy van !!!

szamóca hozzászólása
2010.02.06. 12:06

a bírókról: a sport tv heti elemzőműsorában Kokó Kovács Kobra idézett Öcsi bácsitól. Egy bírói 'konferencián' hangzott el: "...csak azt nem tudom ki megy el bírónak?!?!?!..." :) amúgy a rossz ítéletekkel semmi gond általában, van ide is, oda is. egyszerűen néha sugárzik a rosszindulat egy egy ítéletről...ez nem fér bele.

peterszky hozzászólása
2010.02.06. 10:42

Én a srácokra büszke vagyok, így ki lehet esni, még ha fájó is egy picit. Itthon nem igazán kaptuk meg a hazai pálya előnyét, de ami kint volt... Hajrá Fradi!

szamóca hozzászólása
2010.02.05. 11:37

ez a 4 - 0 nap nem folt valami kellemes. előfordulhat... viszont Udovicsics érdemelne egy kicsit bántóbb verést, egy törött orr, vagy ilyesmi, abba még 'nem hal bele'. gondolom majd sokan elmondják válogatottunkból, hogy gólokkal, szép gólokkal válaszolunk, stb, stb, de bízom benne, hogy legbelül ők is tudják: a szerbek magasról szarnak erre, a saját módszereikből viszont értenek. itt lenne az ideje, hogy lekerüljön csapataink tagjairól a jófiú ábrázat, a jófiúkat csak a nagyik szeretik.

Én hozzászólása
Én27758
2010.02.05. 10:47

nem is szólva ugye a Feltham, Graham stb, meg a Román légiósokról, akik szintén erősítenék a magyar bajnokságot/csapatokat... és ha erősödne a magyar bajnokság, akkor szívesebben választanának maguknak magyar csapatot a külföldiek is..

Én hozzászólása
Én27757
2010.02.05. 10:45

arról nem is beszélve, ha nem 4, hanem csak 3 ilyen csapat lenne... azt már elképzelni is gyönyörű, ahogy összeállnak a fejemben a 3 nagycsapat kezdőhetesei :D de 4 nagycsapatot is gond nélkül létre lehet hozni ennyi jó játékosból...

Én hozzászólása
Én27756
2010.02.05. 10:43

akkor elmagyarázom Tomute... idén 5 magyar csapat indult a nemzetközi kupákban, abből ugye a Szeged a Fradi ellen esett ki... ha 3-4 ütőerős, Euroliga győzelemre esélyes csapatot akarunk, ahhoz csak csupán annyi kéne, hogy az idei 5 kupa résztvevő csapatból csinálnánk 4et... mondjuk a Honvéd egyesülne a Fradival... a Fradi rendkívül megerősödne mondjuk egy Marnitzal, Szívóssal, Bátorival, stb, a többiek, akik nem férnek be, másik csapatot választanának, ha más nem, csereknént erősítést jelentenének... vannak tehetséges játékosok az UTE-ban, Szolnokon és Pécsett is, ők a fejlődés érdekében szintén a 4 nagycsapat egyikébe igazolnának... hazajönne az összes légiós, Kiss Csaba, Nyéki, Fodor, Varga Tamás, Kásás, Madaras, Kiss Gergely, Steinmetz Ádám, Benedek, Szirányi, és szintén a 4 nagycsapat egyikébe igazolnának... bármelyikük komoly erősítést jelentene... 4 olyan erős csapatunk lenne, amely bármikor nagy esélyekkel indulhatna az Euroligában... erősödne a bajnokság, erősödnének csapataink, erősödne az Interliga, több éles meccse lenne a magyar játékosoknak, erősödne a válogatott is...

Tomute hozzászólása
Tomute27755
2010.02.05. 10:29

Ez nagyon így van! + több éles meccset: szűkíteni az OB1-es mezőnyt, akik többször játszanak egymással egy évben, eltörölni a rájátszást, ami miatt év közben csak az a cél, hogy a ?négy? meglegyen, és így az októberi győzelem is ugyan olyan fontos lenne, mint a májusi?komoly(an vett) Interliga.

Tomute hozzászólása
Tomute27754
2010.02.05. 10:08

Szia! Bocs, de örülnék, ha ezt egy kicsit részletesebben kifejtenéd, mert kíváncsivá tettél, hogy lehet idegenlégiósaink hazahozatalával ? idézlek- : ?3-4 ütőerős Euroliga győzelemre (!!!) esélyes magyar csapatot összehozni?. Kikre gondolsz? Kik azok a ?klasszis magyar játékosok?? Én négy meghatározó játékost tudnék említeni, ahogy írtam is már Kása, Madi, Ádám és Kiss G., akik érdemben tudnának ebben segíteni. Rajtuk kívül kikre gondolsz még? Konkrétan?! Kedvencem volt Nyéki, nagyon szerettem, de tavaly vele és Kiss Csabival kemény egy-egy pontot sikerült a Marseille-től rabolni. Rajmi? Olivér? Vagy ki az, aki még segítene egy EL győzelemben? Ha viszont Te is ?csak? ugyan azt a négy játékost tudod említeni, akkor talán egyértelmű, hogy a ?3-4 ütőerős? csapatra 1-1 zseni jutna, és kétlem, hogy tisztán pl. Kásával megerősödve ez a Honvéd verte volna most a Budvát?és akkor még csak nem is egy végső győzelemre is esélyes csapatot hoztam fel példaként? Vagy egy csapatba jönnének haza?Akkor viszont nincs ?3-4 ütőerős? csapat, csak egy egypólusú bajnokság. Tény, hogy annak én is örülnék, ha a többiek is hazatérnének (megjegyzem, tömegekről így sem beszélhetünk, ill. nem véletlenül nem kellettek korábban Mo-n, és én eleve szívesebben is látom a legfrissebb generációt - Erdélyi, Valics, Bátori...akikben még dúl a bizonyítási vágy) erősödne a középmezőny, a Szolnok is tele van olyan játékosokkal, akikre máshol már nem számítottak, és látható, hogy nem leányálom mostanában senkinek velük játszani (ugye Fradi?)?. De tőlük azért barokkos túlzás EL győzelmet várni?

homburg hozzászólása
homburg27753
2010.02.04. 22:24

Na most azért ilyen riportot, vagy ilyen koncentrált profi hozzállást nem nagyon hallottam, olvastam, láttam az elmúlt években itthonról senkitől. Nem a kifogásokat keresi, meg a körülményeket nézi. Csapategység, munka, elszántság, alázat. Ettől függetlenül egy broki. De ha mögé nézünk a dolgoknak van mit tanulni tőlük. Mert jelenleg a Balkán vízilabdája ezekben előttünk jár. Aki ezt nem látja önámít. Kapott egy-két füttyöt, tudta, hogy mindenki őt szapulja a Bitskeyben. Erre vert négyet, köztük egy bődületesen nagyot tegnap... Gyerekek ébresztő! A szerbek nagyon elmentek! Hajrá Eger! Hajrá Magyarok!

homburg hozzászólása
homburg27752
2010.02.04. 22:19

Akkor idéznék a mai Nemzeti Sport utolsó oldaláról, aki esetleg nem olvasta. A riport az általunk jelenleg nagyon "utált" Reccos Vanja Udovicicel készült az Eger meccs előtt. Részletek-Kulcsmondatok: Csapatkapitánykét miért fogtam volna vissza a többieket. Ha valaki a családtjainkat bántalmazza, nem hagyhatjuk szó nélkül. Azért vagyunk erősek mert mindannyian egy irányba húzunk...Én vagyok a családfő... Ez a támadás nem Kis Gábor ellen irányult, hanem egy olyan ember ellen aki ártott Szerbia válogatottjának....Mi nem balettozunk hanem vízilabdázunk. Fel kell készülnünk, hogy pofonokat adunk és arra is, hogy pofonokat kapunk. Arra vágyom, hoy én legyek a világ legjobb vízilabdázója. Csak az lehet győztes aki így áll az élethez. A magyaroktól (Reccoiak) tanulni akarok, nincs más dolgom mint figyelni őket... Csapatkapitányként nem győzöm hangsúlyozni: nem a statisztika számít, nem is a múlt és nem is az, hogy édesanyád azt mondja, hogy jobbak vagytok a magyaroknál. Kizárólag az számít, hogy a következő meccset ki nyeri meg. Megértem a csapakapitányságra. A Partizánban korábban fél év után leváltottak, mert fiatla voltam... El is igazoltam a Herceg Noviba. Idővel a válogatott csapatkapitánya lett, úgy érzem méltó vlettem rá. Elsőként én veszem át az érmeket. Mostanra összeálltunk, másfél év múlva még erősebbek leszünk, el kell viselnünk a terhet, hogy nyerjünk.

Én hozzászólása
Én27751
2010.02.04. 21:31

és az nem igaz, hogy évekig nem kerültek a final fourba, mert ha jól emlékszem 3szor is döntőt játszott a Honvéd 2002ben,2003ban,2004ben ugye meg is nyerte,2005ben szintén megnyerte volna,de a bírák nem akartak címvédést, utána már nem volt a régi a csapat...

Saca hozzászólása
Saca27750
2010.02.04. 21:26

Félreértés ne essék, én szeretnék látni magyar csapatokat a Final Fourban, de ahhoz teljesítmény kell. Nyilvánvalóan egy meccsből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, de a Vasas a Szőnyi úton (Kotor ellen) 19 emberelőnyből 5 gólt (köztük 2db 5 méterest) dobott. Remélem csak egy rossz széria és hamar kimásznak a gödörből.

Én hozzászólása
Én27749
2010.02.04. 21:25

szamarhegy - én azt hiszem, hogy 2005 után kezdett el hanyatlani a Honvéd, és ugyanígy a magyar válogatott is... 2004ben viszont mindkét csapat világverő volt... 2007re egy-két Domino játékos lelassult, megöregedett sajnos így kell fogalmaznom... ezért is kerültek ki a válogatottból, akkor az a csapat már messze nem volt olyan erős, mint 2004ben vagy előtte

Én hozzászólása
Én27748
2010.02.04. 21:22

Saca - ezzel én is egyetértek :) a hozzáálláson van a hangsúly, nem a képességeken :P

Saca hozzászólása
Saca27747
2010.02.04. 21:07

Kedves Én! Egy korábbi hozzászólásodban te vetetted fel az anyagi kérdést, csak erre reflektáltam. Örülök annak, hogy te is azt gondolod, nem szabad az idegenlégiósokat kipécézni, de a cikkeket olvasva és a nyilatkozatokat megnézve nekem ez jön le, de persze ez szubjektív dolog. Természetesen a Gergő és Ádi rutinja megkérdőjelezhetelen és óriási plussz a Kotornak, de hát a magyar csapatokban is vannak olimpikonok szép számmal, talán ideje lenne, hogy megeröltessék magukat egy picit.

szamárhegy hozzászólása
2010.02.04. 20:33

én, A 2007-es Honvéd: Gergely ? Kiss G. , Benedek, Biros, Bárány, Paján, Szívós, Vári, Molnár T., Hárai, Kovács O., Fodor, Székely Nem piskóta ez a Honvéd és évekig a Final Fourba se kerültek be, igaz esélyesek voltak...

Én hozzászólása
Én27745
2010.02.04. 20:12

Szamarhegy - semmit sem vesztegettünk el, nem rosszabb a magyar utánpótlás, mint a többi, erről szó sincs... CSAk ott kezdődik a baj, amikor felkerülnek a felnőttek közé... ott ugyanis vagy nem kapnak állnadó lehetőséget, vagy nem megfelelő erősségű a csapatuk, hogy klasszissá kinevelődjenek... a Szerbekkel összehasonlítva ott van a Vojvodina... a jövő szerb válogatottja már 19-20-21 évesen ebben a csapatban veri a legjobb magyar csapatokat az Interligában és Euroligát játszik... holott korábban semmivel sem voltak jobbak, mint a magyar ifik/juniorok... a többi nemzet meg nem hiszem, hogy erősebb lenne utánpótlás szinten, mint a magyarok, úgyhogy azért nem kell elkeseredni.. de mint mondtam korábban is, a hozzáálláson kell elsősorban változtatni, és nem csak a tapasztalt játékosoknak, de a fiataloknak is... harcolni kell minden meccsen, legyen az a Kotor, vagy a BVSC, legyen az a Interliga, vagy az Euroliga, mindig, mindenhol harcolni kell, nem szabad ellazsálni egy meccset és edzést sem..

Én hozzászólása
Én27744
2010.02.04. 19:58

Saca - lehet, hogy masszív csapat a Kotor, de a két magyar nélkül esélyük sem lett volna tavaly az Euroliga győzelemre, és idén a Vasas legyőzésére sem... és a Kotor tavalyi körülményeivel meg tisztában van mindenki és bocsáss meg, de nem érdekelnek, nem is volt róla szó, nem tudom minek hoztad fel... gazdasági válság meg van más országban is, meg amugysem olyan katasztrófa ez a válság, mint amennyire hangoztatják, és főleg nincs katasztrofális hatással a sportra, a vizilabdára... A focival sem érdemes keverni a vizilabdát, a focistákkala válogatottban az a baj, hogy azt hiszik, ugy sincs esélyük komolyabb csapatok ellen, aztán úgy is állnak hozzá, ráadásul a válogatptt legjobbjai félnek a sérülésektől, ezért nem is hajtanak úgy, mint a klubcsapataikban... szégyellhetik magukat, a kapitány és a szövetség feladata lenne más felfogásra bírni őket, de láthatóan nem értenek hozzá, vagy nem érdekük... de hagyjuk is a focit inkább... akárhogy is tetszik, vagy nem tetszik, a magyarok verték meg MEGINT a magyar csapatokat... nem lovagolok rajtuk, nem vonom őket felelősségre, ugyan már dehogy, DE ők nyerték meg a meccset... ENNYI

szamárhegy hozzászólása
2010.02.04. 19:58

"Más generáció, más motiváció" Hajlok Tomute véleményét osztani. Mindenesetre a helyzet elgondolkodtató, a potenicális tehetséges gyerekek soha (na jó 95 óta) ilyen számban nem kezdtek el pólózni mint az utóbbi évtizedben, a póló társadalmi presztizse az egeket verte/veri és mégsem termeli ki a póló a 2010-es évek Kiss Gergőit, Kásásait. Még a 4-5 magyar élcsapat sem képes kiemelkedő tehetségű, motivált, megfelelő fizikai adottságokkal rendelkező junior, utánpótláskorú klasszisokkal feltölteni a keretüket. Mi az oka, hogy elvesztegettünk egy csomó időt és hogy zseniális pólósok nem termelődnek ki sorozatban a magyar pólóból, sőt mintha lemaradóban lennénk?

Én hozzászólása
Én27742
2010.02.04. 19:50

Tomute - ennyi klasszis magyar játékosból nem egy, hanem 3-4 ütőerős, nemzetközileg Euroliga győzelemre esélyes magyar csapatot lehetne összehozni... két pesti és két vidéki csapatot, a bajnokság, is erősödne ezzel, a játékosok összeszokottabbak lennének, több lenne a kiélezett párharc, jobb meccsek lennének a bajnokságban, partiban lennénk az Interligában a szerbekkel is, és a válogatott is profitálna belőle... szerintem... és nem kell hozzá kirakatcsapat Recco, meg Adria Liga sem...

Saca hozzászólása
Saca27741
2010.02.04. 19:49

Hali! Sokadszor olvasom ezeken az oldalakon, hogy "magyarok intézték el a magyarokat", illetve ehez hasonló sületlenségeket. A válogatott játékosaink profik, akik a csapatukban, mind a válogatottban a maximumot nyújtják. Bárcsak a más sportágakban is ez lenne a helyzet. Elképesztő azt olvasni, hogy a válogatott focistáink milyen jól szerepelnek a külföldi bajnokságokban, de ha címeres mezt húznak, nemhogy focizni de futni is elfelejtenek. Nagyon sajnálom a Vasast, de nem az ellenfél magyarjain kéne lovagolni. Nem két emberből áll a Kotor, hanem egy masszív csapatból, amelynek vannak nehézségei, ennek ellenére hozza a győzelmeket. Tavaly úgy nyerték meg az Euroligát, hogy a játékosok kifizetése nem volt épp zökkenőmentes. Ami a magyar bajnokságot illet, azért játszik még itthon néhány olimpikon, játékosként edzőként, ők azok akiken számon lehetne kérni a színvonalat. És a magyar csapatok felelőssége az is, hogy a játékosainkat itthon tartsuk. Nem milliós fizetésekről van szó, hanem komoly sportemberhez méltó körülmények biztosítása, bár egy gazdasági válság közepette tudom nem könnyű feladat.

Szecska89 hozzászólása
2010.02.04. 18:24

"nem tudok komoly helyzetet kialakítani..." (az is igaz =), de "nem tudunk" )

Szecska89 hozzászólása
2010.02.04. 18:23

a tegnapi napon figyelmeztetést kapott az egész ország, h valami változtatásra szorul az egész magyar vízilabda, úgy ahogy van. valakinek meg kellene találni a hiba okát, és orvosolni. 2004 óta nem láttam igazán kirívó teljesítményt és úgy gondolom, hogy a pekingi olimpiai arany is némileg a szerencsének tudható be. sajnálatos, hogy más nemzetek kezdenek nagyon elhúzni mellettünk, az eddig közép mezőnyhöz tartózok, meg nagyon jönnek fel ránk. sok varga dumi szintű játékosra lenne szükségünk. magamat nem tekintem vízilabda szakértőnek, csak szeretem, de szörnyű volt azt látni, hogy a keményebb ellenfelek (szerb, horvát, - recco partizan stb.) ellen nem tudok komoly helyzeteket kialakítani, távolról kell lövöldöznünk, így pedig igazán nehéz betalálni. ennek ellenére is: hajrá magyar klub csapatok!

Tom hozzászólása
Tom27738
2010.02.04. 17:05

Elismerem hogy a Katonás Gergő egy jó játékos, de azért nem kéne minden vereséget az ő hiányára fogni. Varga Dani azt mondja hogy az Interligás mérkőzéseket kell komolyan venni, könyörgöm kikaptak a Kassától... Bárcsak látnám már hogy komolyan veszik. Ettől függetlenül a címvédőtől idegenben ki lehet kapni, az otthoni meccset kellett volna hozni. A tegnapi vereségek közül a Honvédé a legfájóbb, ki lehet kapni, de nem így. Sajnálom hogy a Fradi kiesett, de a csonka kerettel és egy jó formában lévő Savona ellen szépen helytálltak. Az Eger sem játszott jól, mentségükre szóljon hogy a Recco volt az ellenfél, a két orosz csapatot verni kell. Mindenesetre tegnap nem voltam túl boldog.

Tomute hozzászólása
Tomute27736
2010.02.04. 16:23

Furi, de én a válogatott szempontjából kimondottan azt hiányolom, hogy aktuális egyszeres olimpiai bajnokaink gyűrődjenek egy-két évet mondjuk az Adria ligában. (Prompt más bajnokságot-tömörülést nem tudnék megnevezni, az olaszoknál sincs már hétről hétre élet halál harc, spanyol, szerb dettó?) Tudom, ez ellentmond a rövid távú klubsikerek lehetőségének? Ha a sikeres nemzetközi kupaszereplésről ábrándozunk, akkor talán a Domino-fíling mentén célravezető lehet egy központosított, hazacsábított öregekkel megerősített klub létrehozása, de egyrészt elég egysíkú lenne a hazai bajnokság, felléphetne egy ?Domino-effektus?, másrészt a nemzetközi sikeresség terén is lennének kételyeim, mert anno a Domino szerintem pont azért tudott versenyben lenni országhatáron kívül is, mert zömében olyan játékosok alkották, akik azért már játszottak a Becsejben, Nápolyban, itt-ott?kaptak néhány pofont, nem csak leánysikolyt?és ha itt most a Vasasra gondolok, mint potenciálisan központosítható csapatra, ilyen említett ?szakmai? adottságokkal-múlttal Hosin kívül az ott játszó mag nem rendelkezik. Igazából arra meg reális esélyt nem is látok, hogy pl. a reccoi három magyar egy klubban kössön ki, mert annyi zseton nem látszik egy csapat horizontján sem, egyesével ?elszórva? az élcsapatok között őket én meg nem remélnék csodát az EL-ben? (Érdemben szerintem négy emberről beszélünk - Kása, Madi, Kiss G. meg Ádám ? akik egy magyar csapatban az életben nem fognak játszani a válogatotton kívül, külön-külön meg nem jelentenének megváltást.) Így a klubsikeresség ilyetén megközelítését se reálisnak, se megoldásnak nem látom. Pufff?kötél, sámli ki! :-)

B (régi) hozzászólása
2010.02.04. 15:29

A Fradival kapcsolatban még belegondolni is szörnyű, hogy mi lehetett volna tegnap az eredmény, ha sikerül nevezni Duncát és Georgescut a LEN Kupára. Én egyébként a mai napig nem tudom, hogy min bukott el a két nevezés. Aki tudja, adja át. Sajnos szerintem a Vasas idén sem veri meg a Jugot idegenben, a Kotor is "csak" egy döntetlenre volt jó Dubrovnikban. Pedig nem volt a Jug számára sorsdöntő meccs, míg a Vasas elleni az lesz, ha a Jug nem nyer Kotorban. Ami sanszos. Ami meg az esetleges Vasas elleni sorsdöntő meccsét illeti a Jugnak, tavaly is volt ilyen nekik, a F4-ba jutásért a Partizan ellen. Néggyel nyert azon a hazai meccsén a Jug, igaz az egy kicsit erősebb Jug volt, mint az idei, de a Partizan is erősebb volt egy Filipoviccsal. Van ennek a dolognak egy sportdiplomáciai oldala is. Ha kiesne a Jug és vélhetően a Mladost is, akkor nem lenne horvát csapat a 8ban, magyar meg vélhetően kettő is. Ez szerintem nem menne át a "zsűrin". Egy magyar (Eger) és egy vagy esetleg kettő horvát. Ez lenne "politikailag korrekt".

Én hozzászólása
Én27732
2010.02.04. 14:19

Najó - milyen bravúr???? Neked az bravúr, ha az Eger itthon megveri ezt a gyenge kazanyt??? ez nem bravúr, hanem kötelező.... sőt kint Oroszországban is az lenne, annak kell lennie...

Én hozzászólása
Én27731
2010.02.04. 14:18

Na akkor ide is leírom a véleményemet. Nagyon sajnálom ezt a tegnapi napot, ez kész katasztrófa volt, és megdöbbentően gyenge volt a mutatotott játék, a Honvéd és az Eger részéről, a Vasas igazából nem most, hanem az elmúlt 2 fordulóban ejtette ki magát, nekik már véleményem szerint semmi esélyük sincs továbbjutni, ahogy a Honvédnak sem, ha egy Budvától 2szer oda-vissza csont nélkül kikapnak, akkor nem tudom, hogy hogy képzelték el a továbbjutást... az Egertől azért továbbjutást várok, ha a két hátralévő fordulót nem nyernék meg, akkor komolyan csalódnék bennük, mert ez a két orosz csapat klasszisokkal gyengébb, mint az Eger, gyakorlatilag oroszokból áll, a kazanyban van ugyan egy-két veterán légiós, de nem lehet probléma verni őket... a Fradival kapcsolatban: nagyon bíztam a csapatban, és a továbbjutásban, sajnos ez is kiesés lett, pedig nem tartom a Savonát a ´világ egyik legjobbjának´, mert nem az, ebben a Savonában 2 kimagasló képességű játékos van, akikre oda kellett volna figyelni, nem szabadott volna haygni teret nekik, úgy mint ahogy az első meccsen sem hagytak, ehhez képest Janovic 3 gólt lőtt, és Varellas is egyet, nem értem, hogy miben volt más ez a találkozó ahhoz képest... na meg egy gólt sem dobni az utolsó negyedben, ez egyszerűen döbbenetes... ilyen teljesítmény után(komplett az eddigi 4 Euroliga fordulóra értem) nem is érdemlik meg a magyar csapatok a továbbjutást, az Eger mehet tovább, de az is csak akkor, ha megveri a két orosz csapatot, és nem a kifogásokat keresgélik majd, hogy hosszú volt az út Csehovba, meg fárasztó, meg stb... ez azonban, hogy míg Montenegróból mind a négy klubcsapat továbbmegy, és Olaszországból is mind a három(igaz Possilipo kiesett, de most azt ne nézzük), hogy egy spanyol csapat 7 pontot tud gyűjteni Szerb,Horvát és Montenegrói csapat mellett az Euroligában, és 4 forduló után továbbjutó helyen áll, míg a magyar élcsapatok 3,3 illetve 4, azaz szinte SEMMI teljesítményt tudnak nyújtani nemzetközi szinten, ez azért kicsit elgondolkodtat.... annyi biztos, hogy nagyon nincs rendben ez a dolog, korábban a világverő Honvédnak ellenfele sem volt, még az Euroligában sem, amikor még ott játszott a válogatott nagy része, most, hogy tömegével vándorolnak ki külföldre legjobbjaink meg lassan a mi klubcsapataink nem lesznek elenfelek a külföldieknek... mint ahogy már leírtam korábban, nem értem, hogy miért csak a magyar játékosok állnak be légiósnak, miért tud majdnem a komplett Montenegrói válogatott hazai csapatokban játszani, miért tudja a Partizan összefogni szinte a teljes Szerb válogatottatm és Vojvodina a jövő Szerb válogatottját? miért tudnak otthon maradni, és hazai csapatot erősíteni a Spanyolok(mínusz Molina),görögök,horvátok(mínusz Buric),Olaszok,Montenegróiak,Románok, egyszóval mindenki???? csak a magyarok nem? itt most vagy az a baj, hogy nagyon kevés a fizetésük itthon, de azt nem hinném, hogy a Barcelonetában mondjuk, vagy a Partizanban olyan sokkal többet kapnának, vagy a játékosokkal van a baj... (nem akarnak itthon játszani, vagy tényleg csak a pénz számít stb) mindenesetre nekem és sztem nem csak nekem, nagyon rosszul esik azt látni, hogy magyarok verik meg a magyar csapatokat immáron sokadik éve... a hozzáálláson is változtatni kéne, hisz amíg a csapatok az Adria ligában meghalnak a meccseken még akkor is, ha ugyanúgy nincs sok tétje, mint itthon, addig a magyar csapatok edzésnek számítják az Interligát, amíg a szerb Vojvodina, és partizan, a román Nagyvárad, és a szlovák Kassa minden Interliga meccsen odateszi magát, és a Szerbek (1 kivételtől eltekintve) meg is nyerik a meccseket, addig a magyarok csak lazsálnak, és szórakoznak... meg aztán az is mire enged következtetni, hogy például a Honvéd a bajnokságban kikap a BVSC-től? mikor kapott ki utoljára mondjuk a JUG a POSK Splittől?? Szerintem még soha, koncentráció hiányt is látok, ami vagy felkészülési(de azt nem hiszem), vagy hozzáállásbeli probléma. Kicsit többet kell most hajtania a magyar csapatoknak, ha name akarják, hogy még jobban lemaradjanak a külföldi nagycsapatoktól, ami aztán a válogatott lemaradását is jelentheti...

Tomute hozzászólása
Tomute27730
2010.02.04. 13:51

...mi a Kotort, a Vasas a Reccot. :-) Kicsapjuk őket, és az F4 döntőjében (amire pályázhatna a vizes8-as...)meg győzzön a jobb! :-):-):-) Ja! :-) Hajrá!

Eger Forever hozzászólása
2010.02.04. 13:42

Mit fanyalogtok, még a Vasas is simán továbbjuthat, legyőzi görögöket, a jug kikap Kotorban, a Vasas pedig nyer a zárófordulóban Dubrovnikban. Számoljátok ki. Egri létemre én öntsek belétek lelket ? Ott leszünk mi is és ti is a 8 között, az már más kérdés , hogy csoportelsőket fogunk kapni.

B (régi) hozzászólása
2010.02.04. 10:41

Szuper!

cowk hozzászólása
cowk27727
2010.02.04. 10:28

szerintem utolag lesz hang/kepanyag a vlv-n

B (régi) hozzászólása
2010.02.04. 10:13

Nincs fönn véletlenül valahol a "hanganyag"? Sajnos a közvetítésnél lemaradtam a bemutatásról, ha adta egyáltalán a Digi, mert a sittes Honvéd meccsét követtem itt, a vlv-n. Pedig valójában azért az öt másodpercért vártam leginkább ezt a mostani kupafordulót...

Najó hozzászólása
Najó27725
2010.02.04. 10:01

Azért a Nagyvárad kiesése fájó és meglepő!

Najó hozzászólása
Najó27724
2010.02.04. 09:59

Kicsinek Egerből: ha valamit számít, az a bunkó Udovicsics akkora kifütyülést kapott, hogy csak na! Aztán nyomott nekünk 4 gólt. De azért megérte :-)! Hajrá Magyarok!

cowk hozzászólása
cowk27723
2010.02.04. 09:31

foleg hogy a bajnoki dontoig el is kell jutni (londonig is amugy). egyebkent nagyjabol egyetertunk mindenben, en arra lennek kivancsi, hogy ez a csapatainkat sujto hullamvolgy vajon kihat-e a valogatottra. most szerintem nagyon fontos kemeny denes szerepe, hogy tud-e lelket verni a sracokba.

B (régi) hozzászólása
2010.02.04. 09:10

A keserűség hangjai után szót kell ejteni az egyetlen bizakodásra okot adó tegnapi eredményről. Ez pedig a Csehov-Kazany 7:5. Ebben, meg az Eger tartásában lehet még bízni, valóban, itthon minenképpen le kell győzni a Kazanyt, és akkor ha papírforma eredmény születik a hátralévő meccsek mindegyikén, lehet magyar csapat a legjobb nyolcban. Biros Petin nagyon látszik, hogy Londonra spájzolja az energiát. Esetleg a bajnoki döntőre. De olyan fizetéssel, ami neki van, ez azért kicsit kevés...

B (régi) hozzászólása
2010.02.04. 08:56

Nehéz mindehhez bármit is hozzátenni, hiszen mind a négy mérkőzésen papírforma eredmény született, illetve a Vasast és különösen a Honvédot a mostani fordulót megelőzően már kellőképpen lehúztam. Illetve nem, a Honvédot nem kellőképpen, mert ők a szép és bizakodásra okot adó szezonkezdet után az elmúlt egy hónapban mindent porig romboltak, amit addig fölépítettek, sőt, még annál is mélyebbre süllyedtek, amit normális ésszel el lehetett róluk képzelni. Ezek után egyáltalán nem csodálkoznék, ha a T-Mobile hagyná a klubot a francba szétrohadni, visszajutni oda, ahonnan még Kőbányai Spartacusként elindult a nagy nemzetközi siker útján valamikor 199X-ben. És mondjuk jövőre szurkolhatnánk a sikerhez ma végre ismét minden adottsággal rendelkező Fradinak T-Mobile FTC néven. Ennek lenne sportszakmai értelme meg gazdasági racionalitása is. Szivóst, Marnitzot és Bátorit kellene csak kimenekíteni a Honvédból, a többiek meg tovább edzegethetnének Gergely Pista bácsi vízipoló sulijában. Pistának talán még bérleti díjat sem kellene fizetnie az uszodáért szép, hosszú és egykor sikeres honvédos múltja miatt. A Vasas továbbra sem érdemel sok fejtegetést, amit megérne, azt már többen többször leírták, leírtuk. Ez a nemzetközi kupaidény már a sorsolásnál elúszni látszott, aztán a Panioniosz elleni idegenbeli meccsen el is úszott. Hogy annak, meg a többi kudarcnak mi lehet az oka, mi van a magyar (klub)csapatok általában gyatra nemzetközi szereplésének a hátterében, az komolyabb fejtegetést igényel, amibe páran már belekezdtek az élő közvetítésekhez fűzött kommentárjaikban, de én most ezek MÉG nem mennék bele, először adjunk teret a tegnapi események feldolgozásának, aztán kezdjünk értelmes vitát a problémák valódi okainak feltárásáról.

Najó hozzászólása
Najó27720
2010.02.04. 08:46

Egy picit vitatkoznék a bevezető "kevés drukkolni valónk maradt a hátralévő európai klubszezonban, ahol pedig igazából most jön a java."-val. Sajnos a Honvéd és a Vasas tényleg nehéz helyzetben van, de az Egernek most kell igazán szorítani. Ha a Recco megveri az oroszokat, akkor a saját kezünkben lesz a sorsunk és az utolsó fordulóban itthon a Kazany ellen sikerülhet a bravúr. Hajrá Magyarok! Hajrá Eger!