FACEBOOK

Döntetlen a németekkel

Döntetlen a németekkel
hozzászólás, 2009.07.22.

Döntetlennel zárult a magyar-német találkozó, amely a csoport két legerősebb csapatának meccse volt. A mieink jól kezdtek, 2:0-ra elhúztak, ekkor azonban bekövetkezett az első rövidzárlat. Azért az első, mert hiába vezettünk később többször is két góllal, a németek egyenlítettek, s a lefújás pillanatában 7:7 állt az eredményjelzőn. A csoportelsőség valószínűleg gólkülönbséggel dől el.

Magyarország-Németország 7:7 (2:3, 1:0, 2:1, 2:3)
Róma, v.: Peris (horvát), Borrell (spanyol)
Magyarország: Gergely - Szivós, Madaras 1, Varga Dénes, Gór-Nagy, Hosnyánszky 3, Kiss G., Varga II. Zsolt, Varga Dániel 1, Biros 1, Kis G. 1, Hárai. Szövetségi kapitány: Kemény Dénes
Németország: Tchigir - Naroska, Schroedter, Szavics 2, Stamm 1, Politze 2, Real, Preuss, Oeler, Schlotterbeck 1, Mackeben 1. Szövetségi kapitány: Hagen Stamm
Gól - emberelőnyből: 2/9, ill, 1/9
Gól - ötméteresből: 0/1, ill. -/-
Kipontozódott: Szivós (32.p.), Schroedter (19.p.)

Meccs után a magyar csapat felült a lelátóra, megnézett két negyedet a Dél-Afrika-Kanada mérkőzésből (végeredmény: 1:12). Mivel a teljes sportkomplexum területén szigorúan tilos videózni - lásd legutóbbi Dumi-interjúnkat - amíg a csapat a kaputól a buszig jutott, Kemény Dénessel és Hosnyánszky Norberttel sikerült kamera előtt beszélnünk.

VLV-VIDEÓ:



A sajtóközpont által kiadott, közvetlenül a meccs után készített hivatalos nyilatkozatok:

KEMÉNY DÉNES:

"Rossz napot fogtunk ki, elsősorban támadásban. Főleg a helyzetek értékesítésével voltak problémáink. Döntő fontosságú lesz, hogy ma este mit játszanak a kanadaiak. Hogy mit fogok mondani a srácoknak? Ezen még gondolkodnom kell."

KISS GERGELY:

"Nagyon sok hibát követtünk el támadásban. Ez jól ismert probléma számunka az év eleje óta. A védekezésünk jó, eddig ez az egyetlen erősségünk."

VLV-HD-VIDEÓ:


Hosnyánszky Norbert nyilatozata

VLV-FOTÓK



A mai nap további eredményei: 

A csoport:

Dél-Afrika-Kanada 1:12 (1:2, 0:4, 0:1, 0:5)

Az állás: 1. Németország 3 pont (21-11), 2. Magyarország 3 (22-13), 3. Kanada 2, 4. Dél-afrikai Köztársaság 0

B csoport

Brazília-Kína 5:9 (0:1, 3:2, 0:3, 2:3)
Montenegró-Horvátország 5:11 (2:4, 2:2, 0:5, 1:0) - képekkel

Az állás: 1. Horvátország 4 pont, 2. Montenegró 2 (19:15), 3. Kína 2 (13:19), 4. Brazília 0

C csoport

Spanyolország-Ausztrália 13:10 (3:2, 3:2, 5:2, 2:4)
Kazahsztán-Szerbia 3:20 (1:4, 1:7, 1:3, 0:6)

Az állás: 1. Spanyolország 4 pont, 2. Szerbia 2 (29:14), 3. Ausztrália 2 (24:20), 4. Kazahsztán 0

D csoport

USA-Macedónia 13:6 (3:0, 5:2, 3:2, 2:2)
Románia-Olaszország 6:5 (1:2, 2:1, 1:2, 2:0)

Az állás: 1. Egyesült Államok 4 pont (22:14), 2. Románia 4 (12:9), 3. Olaszország 0 (13:15), 4. Macedónia 0 (10:19)



A VLV VB-ALOLDALA (MENETREND ÉS AZ ÖSSZES EREDMÉNY JEGYZŐKÖNYVEKKEL)

TUDÓSÍTÁSUNK A MAGYAR CSAPAT RÓMÁBA ÉRKEZÉSÉRŐL

BEHARANGOZÓNK AZ ELSŐ MECCS ELÉ

TUDÓSÍTÁSUNK A KANADA ELLENI BEMUTATKOZÓ MÉRKŐZÉSRŐL

EDZÉSRIPORTUNK A NÉMETEK ELLENI MECCS ELŐTT

ÉLŐ KÖZVETÍTÉSÜNK A MAGYARORSZÁG-NÉMETORSZÁG MÉRKŐZÉSRŐL:

Döntsön hát ez a meccs a csoportelsőségről, állunk elébe. A németekkel mostanában nagyon sokat játszottunk, s ha "nem jön közbe semmi", a győzelem nem lehet kétséges. Mai kommentáturunk háromszoros olimpiai bajnok, Szécsi Zoltánnak hívják. Élő közvetítésünk 18.20-kor kezdődik, addig is folyamatosan frissülő VB-aloldalunkon érdemes megnézni a mai eredményeket.

Ma egy olyan játékos kommentálja a VLV-olvasók számára a mérkőzést, akinek meglehetősen sok köze van ehhez a csapathoz. Szécsi Zoltán sérülései miatt maradt ki a csapatból, s mint megírtuk, néhány nappal a döntés megismerése után meg is műttette bal térdét, hogy mielőbb megkezdhesse önmaga fizikai felépítését alondoni olimpiára.

- Hogy vagy? - kérdeztük a háromszoros olimpiai bajnokot, aki otthon, tévé követi az eseményeket.

- Köszönöm szépen, egyre jobban.

- Mit várhatunk a mai csoportdöntőtől?

- Alapvetően azt várom, hogy nagyon motivált német csapat lesz az ellenfél, hiszen láthattunk már furcsa eredményeket és erre alapozva, "háthogyha-háthogyha" alapon az elején valószínűleg nekünk esnek, ugyanúgy, mint a Margitszigeten. Bízom benne, hogy most már azért vagyunk annyira VB-stádiumban, hogy ez maximum egy negyedig tart, utána pedig szépen lassan felőröljük őket. Ez az egyik verzió. A másik pedig az, hogy már nagyon-nagyon jó formában vagyunk és akkor ugyanúgy, mint Romániában, ahol Pisti szenzációsan védett az elején, és jó volt az egész csapat, elmegyünk 2-3-4-5 góllal.

Szécsi Zoltán a szünetekben küld kommenteket nekünk, a meccset követően pedig értékeli a látottakat.

Most felkeressük a bemlegítő medencét, mert lassan várható a magyar csapat érkezése.


A fiúk, jó fél órával a magyar-német VB-meccs előtt


Varga Dumi


A szövetségi kapitány komor tekintettel figyeli melegítő játékosait

Meghallgattuk a himnuszokat, a fiúk már a vízben vannak, hamarosan kezdünk.

Kezdődik a mérkőzés!

Varga Dénes nyeri az első ráúszást.

Kis Gábor az első támadás végén kiharcol egy kiállítást. A körbejárt labdát előbb Hosnyánszky lövi rá, Tchigir véd, nem sokkal később Kiss Gergő, a kapus azonban ezt is megfogja.

Gergely is megmutatja hogy kell védeni.

Varga Dániel marad üresen a kapu előtt. Hosi passzol, Dani pedig elhajol és belövi a kapus mellett (1:0).

Politze próbálkozik távolról. Veszélyesnek tűnt, szerencsére mellé.

Schroedtert állítják ki, járatjuk a labdát, méghozzá olyan gyorsan, hogy a németek is csak kapkodják a fejüket. A fór végén Kiss Gergő adja be Kis Gábornak, aki higgadtan helyez a jobb alsóba, miközben a kapus balra mozdul (2:0).

Varga Dánielt küldik a ketrecbe, a kapu előtt Hárai blokkolja Szavics erős lövését.

Most tartunk az első negyed közepén.

Birost próbáltuk megúszatni, de Tchigir jó ütemben mozdul ki és szerzi meg a labdát.

Gergely véd nagyot.

Jajj. Politze ismét távolról próbálkozik. Gergely keresztbe várja a lövést, a német azonban egyenesen lövi, a bal felsőbe. Szép gól volt (2:1).

Varga Dániel lövi rá, mellé.

Egyenlítenek a németek, ismét Politze talál be (2:2).

Politze kiállítása után előnybe kerülünk, Madaras lövi el a jobbszélről, kapufa.

Varga Dániel összeszedi második hibáját.

A németek megint nagy gólt lőnek, ezúttal Szavics lövi át a magyar védelmet (2:3).

2:0-ról, 2:3... :(

Tchigir ismét jól mozdul ki a kapujából, hogy levadásszon egy magyar beadást.

SZÜNET

Szécsi Zoltán: Stabil védekezéssel indítottunk, azán Politze szép, aztán szerencsés gólja némi zavart okozott. Az Unicum Kupán látott forgatókönyv: jól tartják magukat, aztán felőrüljük őket. Előbb-utóbb Tchigirt is megtörjük.

Elhozzuk a labdát és fórban kezdjük a negyedet. Az előny azonban kimarad...

Mielőtt a német támadás kiteljesedhetne, Hosnyánszky megszerzi a labdát.

Kis Gábor tudja kapura húzni két német védő szorításában, de már csak erőtlenül. Igaz, így is kapufa...

Két perc telt el a negyedből.

Kiharcolunk egy emberelőnyt. Szépen jár körbe a labda, Varga Dani a túloldalra ível Kiss Gergőnek, ő a fához emel a jobbszélről, ott pedig érkezik Hosnyánszky, akinek nincs más dolga, mint az üres kapuba pöckölni (3:3).

Szivós Marci szerez labdát.

Stammnak adják be a németek a kapu elé, ha egy kicsit pontosabb a passz, akár baj is lehetett volna...

A német edző hevesen reklamál, mert szerinte most előnyben kéne játszaniuk. Néhány pillanattal később Stamm próbálkozik átlövéssel, fölé.

Hogy Szecskától lopjak szavakat: Tchigirt egyelőre nem sikerül megtörni, így marad ez a következő magyar támadás után is.

Varga Dénes áll ki, a német edző időt kér.

Már kiegészülünk, amikor Szavics rálövi, Gergely bravúros mozdulattal fölétornássza. A szöglet után beállunk szoros védekezésre, nem is tudnak mit kezdni velünk a németek, kontra.

Szivós lövi el középről, 5-6 méterről, "Great save" - ezt írja a kivetítő.

A németek lőnek egy kapufát, egy magyar támadásnyi idő marad.

Na jó, inkább fél támadásnyi. Távolról ellőjük, veszélytelen.

NAGYSZÜNET

Szécsi Zoltán: Az a fránya Tchigirrrr! Nélküle már 8:2-re vezetnénk. Szeretnék 40 évesen majd így védeni!

Egyszerre érnek oda a ráúszók a labdáért, így kisebb harcot kell vívni, de mi szerezzük meg a labdát. Igaz, nem sokáig, hamarosan elveszítjük.

Akárcsak a németek.

Előnyben járatjuk a labdát, az egyik keresztpassznál kiemelkedik egy német és leveszi a passzt.

Szól a "Ria-ria Hungária a lelátóról"

Előnybe kerülünk, a bírók megállítják a játékot és azt mutatják, hogy Kemény Dénes időt kért, holott nem. Kisebb tanácstalanság van, így most nem tudjuk, hogy mi a helyzet.

Az előnyünket Tchigir védi (francba már!), utána kontra nekünk, majd ellenünk.

Madaras piszok nagy gól lő! Norbi középen bóklászik, egyszercsak laposan kapura lövi, jó messziről. A labda szépen utat talál a számtalan védő keze között és - de jó leírni - Tschigir mellett a kapuba (4:3).

Megint jól védekezünk.

A következő német akciónál lejár az ellenfél támadóideje, de mi emiatt nem szomorkodunk.

Három perc van még a negyedből.

Előny végén lövik rá a németek, Gergely véd.

Biros lefordul, megúszik és könyörtelenül kihasználja a ziccert (5:3).

A középkezdés után hagyjuk felállni őket, egyszer csak ellövik, Gergely szögletre ment.

A negyed utolsó perce jön. Kis Gábor passza Varga Dénest keresi, de Dumit valahol a víz alatt gyepálja két német.

Fórba kerülnek és időt kér a német edző.

Az előny végén Mackeben tud kapura lőni a jobb szélről. A lövést Gergely a kapufára tolja, onnan visszapattan rá, onnan megint a kapufára, onnan pedig a képzeletbeli gólvonal mögé. Pech... (5:4).

A negyed utolsó támadását mi vezetjük, teljesen veszélytelen az akció.

SZÜNET

(A mérkőzést egyébkén a VB valamennyi csapatának képviselője kijött felvenni. Itt van az amerikai, szerb, horvát, spanyol, montenegrói kamera is.)

Szécsi Zoltán: Alakul. A vége 8:5 vagy 9:5 ide.

A németek nyerik az utolsó ráúszást.

Oeler lövi el nagyon távolról és nagyon fölé.

Hosnyánszky!! Hosi egy laza mozdulattal átlövi a német védelmet, a labda a jobb alsóban köt ki, és nagyon jól mutat ott (6:4).

Gergely véd, a labda felpattan, majd vissza a magyar hálóőrhöz.

Kitolnak minket, így Varga Dénesnek messziről kell ellőnie a támadóidő lejárta előtt. Bőven fölé, sajnos.

Politze kapura lő a bal szélről, a háló beleremeg a bivalyerős lövésbe (6:5).

Büntető Mackeben ellen. Kiss Gergely a kapufát találja telibe... Öt perc van még.

Stamm lóbál párat, elhajol, kapura lövi, Gergely szögletre ment.

Szavics góljával egalizálnak a németek (6:6).

Hosnyánszky rögtön a következő támadásból válaszol (7:6).

Három és fél perc van még hátra.

Szavics lő kapura, Madaras pedig blokkol.

Kontra ellenünk.

A két Norbi (Madaras és Hosnyánszky) szereli a német centert.

Kiállítják Real-t, Kemény Dénes időt kér. (Egyébként kiderült menetközben, hogy az első időkérés valóban téves volt, rosszul látta/hallotta a bíró. Tehát ez az első időkérésünk.)

A fórt Hosi lövi el középről, Tchigir fölé tolja. A szöglet után kontra, Oeler majdnem megúszik, de a magyar védő utoléri.

Stamm bírkózik ki helyzetet a kapunk előtt, majd szépen átíveli a labdát Gergely fölött (7:7).

Varga II. Zsolt a víz alá viszi a labdát, legalábbis ezt mutatja a bíró.

Két másodperccel a vége előtt Politze lövi kapura, mellé.

VÉGE

MAGYARORSZÁG-NÉMETORSZÁG 7:7

Szécsi Zoltán: Sebaj! Barcelonában is volt egy 7:7-es meccsünk csoportkörben...

173 régi hozzászólás

Daret hozzászólása
Daret23714
2009.07.24. 12:41

Ostoba? Saját magadat milyen jelzővel illetnéd?

cowk hozzászólása
cowk23713
2009.07.24. 12:38

azert ha ennel kettovel lennel kevesbe ostoba, lekoteleznel. pontosan tudod, hogy miert van pellengerre allitva.

Daret hozzászólása
Daret23700
2009.07.24. 10:43

eddie, akkor most az lesz, hogy bedobáljuk egymás iwiw-es ID-ját? Ne alacsonyodjunk már le erre a szintre! Esetleg maradhatnánk a vízilabdánál?

cowk hozzászólása
cowk23686
2009.07.23. 23:26

en nem khm iwiw mondok bla userdata.jsp ize 10252205 semmit =D

turkics hozzászólása
turkics23681
2009.07.23. 20:21

unalmas labdajáték, unalmas riprter. ezt dobta a gép:(

Róma2009 hozzászólása
2009.07.23. 19:43

Szerintem f-fel kezdődik, de javítsatok ki, ha tévednék;)

Adri hozzászólása
Adri23678
2009.07.23. 19:39

Nem csak ennyit fogtam fel! Maximálisan egye4tértek veled, de megismételni minek, amit leírtál?!

Dani hozzászólása
Dani23675
2009.07.23. 19:19

cowk, Én nem tudom ki a rendőr, de kíváncsi vagyok:))

Én hozzászólása
Én23672
2009.07.23. 19:02

Jah és még valami: sokan azt mondják,h Hárai,Gór-Nagy nem bizonyítanak,gyengén szerepelnek... én erre azt mondom,hogy HOGYAN bizonyítsanak,ha összesen nem játszanak 5 percet sem a meccsen????? Varga Zsolt szintén... az ilyen mértékű padozás egyre csak elveszi az önbizalmukat szerintem... vagy ha a Dénes edzésből meg tudja állapítani,hogy nem érdemlik meg azt,hogy a meccsen többet játszanak,akkor meg miért hívta be őket a csapatba egyáltalán???

Én hozzászólása
Én23671
2009.07.23. 18:54

A véleményemet már leírtam, most a riporterről szeretnék akkor én is beszélni: Mezei Dániellel nincs semmi gond!!! és nagyon szeretem az ő közvetítéseit,mert érdekes dolgokat beszél,és ez a lényeg,hogy érdekeljen az amit beszél... vannak olyan kommentátorok,akik csak a meccsrőlk beszélnek,mint amit ti is szeretnétek,hát az kegyetlenül unalmas... na én akkor veszem le a hangot... Mezei a legjobb választás,ráadásul érződik is a hangján a stílusán,hogy egy csupaszív Magyar válogatott szurkoló,aki nagy odaadással dolgozik,és igyekezik megnyerni a nézőket is..ja és az is tetszik rajtra,hogy nem nyalja a csapat és a játékosok seggét sem állandóan,ha nem játszanak jól,akkor nem is dícsér és képes is koimondani a kritikát... MEZEI DÁNIEL!!! FEL A FEJJEL!!! SOKAN SZERETNEK HALLGATNI HIDD EL! NE HALLGASS EZEKRE A BUNKÓKRA!!!

im hozzászólása
im23670
2009.07.23. 18:49

Hajrá fiúk, mindent bele, szeretünk benneteket, akármi is a végeredmény! A nőket a vízilabda kapcsán nagyon - nagyon nem kéne zrikálni! Az egészen kislányok nagy rajongók tudnak lenni és rendszerint tartozik hozzájuk egy 10-15 fős rokonság, barátok, stb... szóval növelik a szurkolótábort. És teljesen mindegy, miért kezdenek rajongani, szurkolni: azért mert trendi, vagy azért, mert tetszik valamelyik játékos, az a fntos, hogy jönnek, ott vannak a meccseken. Ja, hogy nem értenek a nők a vízilabdához? Na és? Én pl nem értek a harangöntéshez, de gyönyörködöm a harangjátékban. És nem értek a tervezéshez sem, de élvezem a felépített ház szépségét, praktikumát. Gondolom, az analógia érthető. Viszont tudomásul kell venni, hogy a klubok nemhivatalos statisztikái szerint a közönség 70%-a nő! No igen, azért egy széles váll, egy kockás, vagy akár egy mackósabb hasika vonzó tud lenni, kár tagadni! Kedves B(régi), minden tiszteletem a tiéd, de kicsit lekezelő volt a megjegyzés valamelyik nőtársam hozzászólása kapcsán. A csajok olykor paprikás krumplit főznek - én speciel nem tudok:-), olykor meg birodalmakat irányítanak egész tűrhetően. :) Ha valaki tud egy facér birodalmat, szóljon, addig is maradok lelkes, hozzá nem értő szurkoló és szélesváll rajongó :)))))))))))))))))))))

cowk hozzászólása
cowk23669
2009.07.23. 17:50

orulok, hogy ennyit fogtal fel a mondandombol :) most irjam azt, hogy jellemzo..?

Katica5 hozzászólása
Katica523668
2009.07.23. 17:50

Igen, igazad van, tényleg csak ezt a részt ragadtam ki a hozzászólásodból. Mentségemre annyit tudok felhozni, hogy a 156-os hozzászólásban már leírtam a véleményemet és nem akartam ismételni magamat. Egyébként teljesen egyet értek veled! Én még azt is feltételezem, hogy ezek a fröcsögők még sosem voltak egyetlen meccsen sem. Én is sajnálom ezeket a fiúkat, akik annyi örömet okoztak már, annyi küzdenek minden nap, hogy minél jobb eredményt érjenek el és akkor ilyen stílusú hozzászólásokat kell itt olvasniuk. Pont ők azok, akiktől nagyon sokan csak tanulhatnának! Bízom bennük annyira, hogy hamar túllépnek a pocskondiázókon és érzik, hogy sokan szeretik őket, helyezéstől függetlenül. Ja, és az én "kedvencem" a túristázó...

Adri hozzászólása
Adri23667
2009.07.23. 17:44

Szerintem sem kell leírni a tiniket, akik ott vannak a meccseken. Én sem vagyok még 18, mégsem azért járok ki a mérkőzésekre, mert az trendi. Elismerem, a nagy többség azért megy el, hogy szemügyre vegye a fiúkat. De vannak olyanok is, akik valóban értenek hozzá és tiszta szívből szeretik!

Róma2009 hozzászólása
2009.07.23. 17:12

Szerintem nem kéne leírni a "14 éves kislányokat sem", az én unokahúgom 13, és igazi szurkoló, nem csak divatból jár a meccsekre.. Az meg igaz, hogy ha ezt olvassák a játékosok, képzelem egy-egy hozzászólás hogy esik nekik. A stílust meg külön meg kell említeni... Én a vízilabdát mindig egy "magasabb" sportnak gondoltam, amihez nem csak erő, hanem jelentős intelligencia is kell. Úgyhogy jó lenne, ha néhány komment színvolnala megütné a magyar vízilabda szintjét.

cowk hozzászólása
cowk23665
2009.07.23. 16:55

oke, kiragadtad ezt a reszet a commentembol, ami nem teljesen errol szolt. egyszeruen az emberek nem tudnak szurkolni, nem tudjak hogyan kell viselkedni egy csapattal. a legjobb pelda itt van a szemetek elott. ott tolongott a sok kisgyerek az unicumon, hogy legalabb 10 meter tavolsagbol lathassak a jatekosokat, szeles mosollyal, etc. ezek a gyerekek most itt frocsognek mindenfele neveken (kedvencem: dfdaf, legalabb a faradtsagot vette volna, hogy ne csak a billentyuzet baloldalra csapjon ra). a hajosban eszre se vettek oket a jatekosok, hogy is tehettek volna 5ezer ember kozul? ezeket a hozzaszolasokat viszont MINDEN jatekos olvassa, nem a melletted ulonek frocsognek, henem neki, teli arcba, ezt kell felfogni. ugyanez vonatkozik mezeire is szntem

Katica5 hozzászólása
Katica523663
2009.07.23. 16:44

Szia! Azért én emlékszem pl. arra, hogy 2006-ban a Világ Kupán, a Margit-szigeten ezüst-érmesek lettek a fiúk és zúgott a "Szeretünk Titeket!" Vagy amikor 2001-ben Fukuoka-ból jöttek haza az ötödik hellyel (ami nem mellesleg 12 év alatt az egyetlen eset volt, amikor nem álltak dobogón) Ferihegyen ugyanaz a szeretet fogadta őket, mintha az arany lógna a nyakukban. Persze az is igaz, hogy amikor az Unicumon bemondták, hogy a nők az Universiádén ezüstérmet nyertek valaki nem messze tőlem megjegyezte, hogy "nekünk csak arany számít"...

Katica5 hozzászólása
Katica523662
2009.07.23. 16:24

Bocsánatot kérni ezek a károgók sosem fognak. Peking után se tették meg! Gondolom ők sokkal többet elértek ebben a sportban, sokkal több nemesfémük van otthon a vitrinben, csak azt nem értem, hogy akkor miért nem hallottunk róluk sosem... Feltételezem azt is, hogy a saját munkájukban mindig csak "aranyat nyernek", sose hibáznak, nincsenek rossz napjaik.... Aki meg Pistát "túristázza" annak erősen figyelmébe ajánlom a magyar történelmet!!! "Ha vesztésre is állsz Majd újból talpra állsz Indulsz újból Ha szivárványt is látsz" HAJRÁ MAGYAROK!!! HAJRÁ FIÚK!!! TI VAGYTOK A LEGJOBBAK!!!

cowk hozzászólása
cowk23661
2009.07.23. 16:06

huh, megnyugtattal. pontosan tudod, hogy mezei olvassa; mi pedig pontosan tudjuk, hogyha vki "hi mi van"-al kezdi, az egy komolyanvehetetlen taplo, tehat nem szamit mit mond. egyebkent miert a riporterrel foglalkozik mindenki? tolunk egy dontetlent es 2 variacio van: -szar a csapat -szar a riporter buvarnils megkereste, a szerbek megtapsoltak az oveiket. nekem mar unicumon is rohadtul kinyilt a zsebemben a bicska, hogy milyen szanalmasan ostobak az emberek. ha 1 gollal vesztesre allunk, akkor hozonges ment a lelaton, dontetlennel nagy kuss, 1 golos vezetesnel meg zugott a ria-ria. az a baj, hogy keves vizilabda szurkolo van, es azok nagyresze is ilyen divat-ferde hobbiszurkolo, kit a szulei nem cipeltek meccsre, vagy sikito 14 eves kislany, esetleg ostoba, buta, tanulatlan, jobbagy rendor (remelem mindenki tudja kire gondolok :))

buvarnils hozzászólása
2009.07.23. 15:41

+ Csapo Gabort is el tudom kepzelni szakkometatorkent

Coach hozzászólása
Coach23659
2009.07.23. 15:09

En is szegyelem magam neha hogy Magyar vagyok. Trooper, meg a hozza hasonlo buta megszolalasoknak itt nincs helye. (Pistinek hany olimpiai aranyat kell meg nyernie a Magyar valogatottal, hogy ne "turistanak" hivjad?) Nem szegyeled magad? Azt sem ertem, hogy mi baj van a Mezeivel. ?? Lehet, hogy nem ert hozza de egy kedves jo indulatu ember aki nagyon szereti a csapatot. Egyebkent en is nagyon szeretnem ha lenne minden meccsen 2-3 szakerto (Fecso bacsi es a Farago a 2 kedvencem) de ha nincs az sem baj. Tovabbi jo szurkolast az igazi szurkoloknak. A tobbiek ne szoljanak be csak majd akkor amikor nyertunk es ti bocsanatot kertek. Hajra Magyarok, hajra vizilabda!

Dani hozzászólása
Dani23658
2009.07.23. 14:53

Kedves SZURKOLÓK, s a MAGYAR, RÓMÁBAN DOLGOZÓ SAJTÓMUNKATÁRSAK! Minden eddigi hozzászóló tudat alatt (a legtöbbjük tudatosan) az éppen soron következő világversenyen aranyérmet vár ezektől a CSODÁLATOS SPORTEMBEREKTŐL! Az a MAGYAR VIZILABDA erejét mutatja, hogy mennyi ember kívánta magához ragadni a szót, egy (számunkra vereséggel felérő döntetlen után), hogy - elfeledkezve az aktuális saját problémáiról - gondolatai továbbításával SEGÍTSE A CSAPATOT. Sajnos ezen gondolatok kifejezése nem midig stílusos. A stílus maga az ember. Az én privát véleményem, MAXIMÁLISAN tisztelve MINDEN kerettagot (ismerve az elvégzett munkájukat) a csapattal kapcsolatban a következő: -lehet sajnos rosszul játszani, a labda gömbölyű, -Szécsi Zoli biztos tag lesz, a másik kapus megkeresése a KIVÁLÓ SZAKÉRTELEMMEL bíró szakmai stáb feladata, -Kásás Tomi, Varga Tomi és Steinmetz Barna jelenléte a vízben s azon kívűl FELBECSÜLHETETLENÜL sokat adna, -akiknek esetleg most nem ment a játék, biztos hogy a belüket kiköpik a jó eredményért , -személy szerint egyik egyik sport kommentátort sem szeretem (Fülöpöt sem, de ha ő közvetít nem veszem le a hangot, mert konkrétan a meccsről beszél) További jó munkát a VLV stábnak, s a FIÚKNAK!!! HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Róma2009 hozzászólása
2009.07.23. 14:47

Húha!! Döntetlent játszunk és 150 hozzászólás alig 24 óra alatt!! Mondjuk szerintem be kéne fejezni a veszekedést, bizonyára a fiúk sem szeretnék, hogy ez menjen... Akik meg csak károgni, meg szitkozódni tudnak, húzzanak el erről az oldalról, mert ez nem a megfelelő hely! HAJRÁ FIÚK!!HAJRÁ MAGYARORSZÁG!

sirpeter hozzászólása
2009.07.23. 14:45

Hi, csak hgy megint meglegyen :)) mondjuk egy dolgot biztos elarul, hgy en koszonok :) csak arra mutass egy pl ha kerhetlek, hgy hol nm volt kulturalt fogalmazas? Mondjuk en nm figyelek oda az biztos :) HAJRA MAGYAROK!

buvarnils hozzászólása
2009.07.23. 14:41

Ekkora hisztit a "szurkolo tabortol" egy dontetlen utan...hihetetlen! BACK UP! DONT FRUSTRATE YOUR TEAM! Nemcsak a jatekosoknak kell tanulni, hanem nekunk is, hogy hogyan reagaljunk, ha epp nem unnepelni kell! En emlekszem, hogy a szerbeket peldaul megtapsolta a sajat kozonsege, amikor elvesztettek 2004-es dontot! http://www.youtube.com/watch?v=62-iGel9Pr8 8:17-nel - " A szerbek is megtapsoljak az oveiket" Szep napot mindenkinek!

Hana hozzászólása
Hana23654
2009.07.23. 14:31

Jajj gyerekek ne kezdjétek el a veszekedést!A Szerkesztő(gondolom) azért írt most ide, hogy ne a vita menjen stb. Nem mondom, hogy ez volt az évtized meccse, de legyünk büszkék a fiúkra!

djtesla hozzászólása
djtesla23653
2009.07.23. 14:25

Sirpeter csak annyit hogy a : Hi, mi van? kezdésed sokat elárult...én megfordítanám a dolgot: ha nem tetszik, hogy kultúrált megfogalmazást kérnek a szerkesztők, nem kell idelátogatni, ennyi!

sirpeter hozzászólása
2009.07.23. 13:57

Hi, mi van? Szerk. eddig is igy ment ez, es ezutan is igy lesz :) Birom a beszolasokat, erdekesek, es neha bantoak is. De kinek nm inge.... Es Mezei kerdes, persze orulunk hgy keszul meg minden, de o is fog hideg meleget kapni, ha nm tetszik irany haza! Szerintem a tegnapi erdemeny utan kijott, hogy mennyire szertjuk ezt a sportot es vannak akik a jatekosokat vgy mas jatekosokat is. Van aki azert morci mert hat az o kedvencei nincsenek ott es vannak aki szomoruak mert ott vannak es ezt ertek el tegnap. Senki nm vitatja a jobb alsoban (eddig eszre sem vettem) levo dolgokat! De te most azt irod, kered, hgy imadott sportunkhoz ne szoljunk hozza ugy ahgy mi gondoljuk? Na ne! Akkor inkabb szuntesd meg a kommentelest es irj csak cikkeket! HAJRA MAGYAROK!

Hana hozzászólása
Hana23651
2009.07.23. 13:55

HAJRÁ FIÚK, TI VAGYTOK A LEGJOBBAK! Egyébként én szeretem Mezei Dánielt, mert annyira érződik rajta, hogy élvezi a meccset! HAJRÁ MAGYAROK!!!

szamóca hozzászólása
2009.07.23. 13:46

végre megszólalt szerkesztő bá'. HAJRÁ MAGYAROK, HAJRÁ FIÚK!!!

szerk hozzászólása
szerk23649
2009.07.23. 13:27

Kedves VLV-olvasók! Kérésem van. Tiszteljétek meg a magyar válogatottat azzal, hogy egy kicsit jobban ügyeltek a hangnemre. Nem azt kérem, hogy csak úgy, és olyat mondjatok, amit az illető szemébe is megmondanátok (bár tulajdonképpen nem lehetne ezt?), csak azt, hogy legyetek tekintettel egy kicsit azokra a nemesfémekre, amelyek állandó védjegyként a VLV jobb alsó sarkában is megtalálhatók. A másik: Mezei Dánielben mi egy szimpatikus, segítőkész kollégát ismertünk meg, akiben nyoma sincs a televíziós "allűröknek". Együtt dolgozunk, napi sok órát. Látjuk a jegyzeteit, tudjuk, hogy egy meccsre két-három órával a kezdés előtt kijön és gőzerővel készül. Azt viszont ti nem tudjátok, hogy mit jelent fenn közvetíteni a kakasülőn, úgy, hogy a nap közbeni meccseken semmit sem látni a képernyőből, a jegyzetekből. Ha hibázik, bizony az élőkben mi is sokszor megtesszük, de ki tudjuk javítani - ő nem. Ha egyszerűen a stílusa nem tetszik nektek, az ízlés kérdése. Csak azt értsétek meg, hogy egy ilyen világversenyen a magyar sajtósok nagyon összetartanak, egymást segítik. Közismert, hogy a magyar csapatot hermetikusan elzárják mindenkitől. Hihetetlenül nehéz információt szerezni, így mi újságírók szinte egy csapattá válunk. Egy olyan csapattá, amelynek minden tagja "egyenlő". Nekünk is rosszul esik, amit Mezei Dánielről írtok - éppen ezen az oldalon. Kérlek titeket, hogy mindezt mérlegeljétek és esetleg előítélet nélkül figyeljétek a teljesítményét. Köszönettel VLV-stáb

Misu69 hozzászólása
Misu6923648
2009.07.23. 13:04

Trooper-nek üzenném, Szégyelld magad!- nyugodtan tegezhetlek, az idősebb jogán - Ha az apád lennék, rettenetesen nyakon vágnálak a kijelentéseidért. Olyan ideges lettem, hogy elgépeltem egy szót.

Misu69 hozzászólása
Misu6923647
2009.07.23. 13:02

Trooper-nek üzenném, Szégyeld magad !- nyugodtan tegezhetlek, az idősebb jogán - Ha az apád lennék rettenetesen nyakon vágnálak a kijelentéseidért. Misu

vacka hozzászólása
vacka23646
2009.07.23. 12:33

Ja és Tóth Marci. Nagyon kedvelem, szimpatikus játékos, de az igazi posztja a balszél. Ott speciel van egy csomó világklasszis játékosunk, ezeknek a fele becket játszik, hogy a csapatban lehessen. A többi poszton a Vasasban sem alkotott maradandót. Védőként azonnal kiszorják, centerként párszor helyettesítette Ádit a vasasban, bár ezt inkább nem nevezném helyettesítésnek. Szóval nem nagyon értem, hova lehetne beépíteni.

Ritta hozzászólása
Ritta23645
2009.07.23. 12:26

Istenem attól h most döntetlen lett nem dől össze a világ... Egy rossz nap volt... fognak még szép napokat okozni... Még meg is nyerhetjük a VB-t. Miért kell állandóan eljátszani ezt a mizériát h ha nem megy akkor mindenki sz.r és ha nyerünk akkor mindenki isten. Szeretném ha Hajdu B. István vezetné a meccseket mert Mezei BORZASZTÓ!

vacka hozzászólása
vacka23644
2009.07.23. 12:25

Lenne néhány megjegyzésem a szakmai kérdésekkel kapcsolatban. - új csapat, nem új csapat. egy éve a kezdő csapat még így nézett ki, Benedek, Kiss jobb szél, Dani beck, Papesz center, Kasa, Biros bal oldal. Kasa irányított, majdnem végig játszotta a meccseket. Ebbe a keretbe lehetett beilleszteni új játékosokat. Ma ez a csapat: Kiss, Hosi jobb oldal, Dani beck, Biros, Dumi bal oldal, Kicsi center. Daninak vagy Birosnak kéne irányítania, de ő ehhez túl sokat védekezik, Birosnak meg nem igazán fekszik ez a szerep. Szóval, bár sok név szerepelt már tavaly az olimpián is, azért ez mégis csak egy új csapat szerkezetében. - Kapusok: Szerintem Kósz Zoli visszavonulása óta bajban vagyunk ezen a poszton. Szecska csodálatos ütemkapus, de ez a délszláv lövők ellen kevés. Gergely nagy munkabírású, de közepes képességű kapus, aki viszont jól takarja a kaput. A megoldás talán Nagy Viktor lehet, de ő még mindig inkább ígéret, néha csúnya betlikkel, ráadásúl idén nincs formában. A többiek nemzetközi szinten kevesek. - centerposzt. Ádám sérülése és kiválása lehet ennek a csapatnak a neuralgikus pontja. Így nincs átmenet. Papesz nyugdijba vonult, ezzel Kicsi harmadikból hirtelen első számú centerré lépett elő. Ez még sok neki, nincs tekintélye a bíroknál, túl nagy rajta a teher. Háray inkább a London utáni csapat játékosa, kényszer megoldás. - Kemény Dénes Néhányan kétségbe vonják a képességeit, ezért néhany adalék. A kapus godnot zseniálisan kezeli 5 éve, a cseréivel totálissan szétzilálta már többször a gyözelemre álló ellenfelet. Olyan védekezési taktikát dolgozott ki athén után, ami kezeli a kapus helyzetet. A csapat rendszeresen kevés gólt kap, még a vesztes meccseken is. Azok a játékosok, akik nem nagyon tudtak blokkolni, az új szabály rendszerben megtanulták, és ma már ebben is egyenranguak vagyunk a délszlávokkal, ahol ezt a felkészítést sokkal előbb kezdték. Centerposzton volt mar hasonló helyzet, amikor Papesz szinte egyedül volt athén előtt, és Ádit be kellett építeni, akkor kitalálta Tibit mint második centert, amivel jó pár világversenyt megnyertünk. Most Biros és elsősorban Dumi betörési jelentik a megoldást, persze a helyzeteket és a büntetőket be kell lőni. Ez nem a kapitány hibája. Idő kell, hogy a "kezdővé" avanzsált játékosok megszokják az új helyzetet. Ez a csapat már most képes legyőzni bárkit, de egyenlőre bárkitől ki is tud kapni. - Taktikázás a szerbek elkerülésére. Komplett hülyeség. Ha most kikapunk tőlük, akkor mi van? Semmi. Új csapaunk van, így jött össze. Ha megverjük őket, ami simán benne van a pakliban, óriási lőkést ad a csapatnak. Nagy előre lépés. Ha elkerüljük őket taktikázva, akkor viszont örökre bennük marad az érzés, hogy még a kapitány sem bízik a sikerükben. Ennél rosszabb nem is történhetne.

qqcska hozzászólása
qqcska23643
2009.07.23. 12:21

Varga Csuvi nem center - Pekingben sem azt játszott és a Szegedben sem... szerintem nem ő a megoldás - csak nem tudom, hogy ki... :-(

qqcska hozzászólása
qqcska23642
2009.07.23. 12:16

ad 1. ez hosszabb sorozat, ahol senki (csapat és játékos) nem fog minden meccsen csúcsformában játszani. ad 2. lehet, hogy nem leszünk világbajnokok, hanem "csak" az X. helyezést érjük el - és akkor mi van? ha elsők leszünk, akkor visszakapjuk a Trianonban elcsatolt területeket? ad 3. ez a csapat Magyarország VÁLOGATOTTJA, én nem a Vasas, az Eger, a Domino, ... ergo nem kéne bunkó beszólásokat megereszteni az egyes játékosokkal kapcsolatban (értsd: "túrista") ad 4. természetesen mindenkinek lehet véleménye az egyes játékosok teljesítményéről - csak lásd a 3. pontot ad 5. teljesen komolyan: szóljon valaki Mezey Dánielnek, hogy ő sportkommentátor, nem mesélőember! rengetegszer leveszem a hangot, annyira zavaró amiről és ahogyan beszél! HAJRÁ MAGYAROK!!!

Rolling hozzászólása
Rolling23641
2009.07.23. 12:08

Szinte egységes a vélemény Hárai és Gór-Nagy megítélésében. Azzal, hogy alig voltak a két, könnyűnek számító meccsen a vízben, a kapitány is értéklte őket. Ezért is érthetetlen az a már makacsnak minősülő szándéka a kapitánynak, hogy Varga Tamást minden évben lényegében mellőzi, és csak végszükség esetén hívja be. Miért nem lehet tanulni a múltból, és miért kell eleve feladni éveket, világversenyeket? A válasz érdekelne, még akkor is, ha a végén megnyerjük a vb-t (egyébként még így is megvan rá a sansz). A másik érthetelen döntése a kapitánynak Tóth Marci tendenciózus hanyagolása. Több poszton bizonyított évek óta klubszinten, mégse kapott egy edzésnél több lehetőséget. Érdekelne ez a válasz is. Hajrá Magyarok!

sirpeter hozzászólása
2009.07.23. 12:01

Hi, most olvasom hgy mar meg is kaptak a buntetest a fiuk! 2negyed a masik meccsbol :) vgy ennyire keszulnek a burkikbol?

atimen hozzászólása
atimen23639
2009.07.23. 11:57

Varga Zsolt értékelését kihagytad! Amúgy Hárairól az a véleményem, hogy jól dönt a kap., hogy alig játszatja, meccsek óta nem tudott elfogadható szintre jutni. Ádám tényleg nagyon hiányzik, elsősorban Hárai extragyenge teljesítménye miatt. Gór-Nagy-al kapcsolatban viszont, annyit gondolok, hogy, ha ennyire nem bízik benne, akkor talán ezen a nyáron is játszhatott volna az a Varga Tamás, aki amúgy játékra kész. A maradék 9 mezőny játékosnak kéne nagyot játszania.

Heydy hozzászólása
Heydy23638
2009.07.23. 11:37

Mezei Dániel tényleg ne közvetítsen vízilabda meccset többet. :)

Noemi hozzászólása
Noemi23637
2009.07.23. 11:32

Azt nem értem, hogy miért számol és agyal mindenki azon h itt meg ott kivel kell játszanunk! Sajnos ilyen az élet, nem történhet mindig minden úgy ahogy szeretnénk. Az pedig tényleg látszik, hogy a csapat nem úgy játszik ahogy ezt eddig megszokhattuk, de nem lehet mindig csúcson lenni. Úgy gondolom, hogy nem szidni kellene a csapatot és a kapitányt, ha nem teljes szívünkből drukkolni nekik. Hiszem azt, hogy ott leszünk a négy között! Az meg csak egy dolog, hogy eddig nem győztünk a szerbek ellen, az senkiben sem merül fel, hogy lehet most jön el az ideje annak, hogy újra mi győzzünk. Hajrá, Magyarország!

B (régi) hozzászólása
2009.07.23. 11:23

Elnézést, kimaradt az előzőekből a pozitívum, mert az is volt. Hosi, Kicsi és Gergely teljesítménye az. Ők valóban mindent megtettek azért, hogy ne legyen égés a vége. Amúgy statisztikai adat, hogy a tegnapi meccs kezdőjátékosai (vélhetően a legjobbak) majdnem végigjátszották a meccset, vagyis nem valószínű, hogy így akart kikapni a csapat. Érdekesség, hogy Gór-Nagy és Hárai együtt nem töltöttek összesen 5 percet a vízben. Az ő nevükben én kérek elnézést.

Adri hozzászólása
Adri23635
2009.07.23. 11:14

Köszönöm! Legalább nem kell mennem szomszédolni! Hajrá, fiúk! Hajrá, magyarok!

Róma2009 hozzászólása
2009.07.23. 11:14

Annyira kiakadtam egy-két hozzászóláson, azt se tudtam mit írjak.. De te összefoglaltad!:) köszi, teljesen egyetértek! Ja, és Mezei Dániel közvetítése azért tényleg hagy némi kívánnivalót maga után:(

Róma2009 hozzászólása
2009.07.23. 11:03

Adri a meccs 13:20-kor kezdődik az m1-en!

B (régi) hozzászólása
2009.07.23. 11:03

Drága Szöszke, köszönöm, hogy reményt és bizakodást töltesz belém, most már megnyugodtam, tudom, hogy lesz még kikelet, s következik a bíztató folytatás. Egyébként a paprikáskrumpli nem ég oda a konyhában? Ennyit rólad, meg a hozzád hasonló égi tüneményekről, akik annyira korlátolt válogatott-rajongók, hogy akkor sem veszik észre a gondokat, amikor már Kemény Dénes is nyíltan nyilatkozik róluk. Előrebocsátom, hogy nem olvastam a korábbi hozzászólásokat, de megteszem, amit lesz rá egy kis időm. Véleményem a tegnapi meccsről a következő. Meglátásom szerint ez a 11 (mezőny-) játékos most inkább alkot három kiscsapatot, mint egy nagyot. Vannak egyszer a többszörös olimpiai bajnok rutinos öregek (Biros, Kiss G., Madaras), aztán a Vasas egyszeres olimpiai bajnokai, és végül az "újoncok". Biros és Madaras inkább tűnt tegnap magányos harcosnak, mint csapatembernek, és ez meg is látszott azt eredményen. Kiss Gergő meg - korábbi elévülhetelen érdemei mellett - akkora kapufát lőtt büntetőből, hogy még talán a medencéből is kipattant a labda utána. Az újoncok együttes teljesítménye nálam sajnos nulla közeli. Gór-Nagyé konkrétan nulla, Háraié pedig inkább a negatív tartományba tart. Gór-Nagy teljesítményéről az árulja el a legtöbbet, hogy a csapat elsőszámú védőjátékosa Szivós "Makk" Marci. Már látom is a lelki szemeim előtt, hogy a szerb Pijetlovics vagy a spanyol(-kubai) Perez már alig várja, hogy úgy dobhassa le a hátáról a mi Marcinkat centerben, hogy Marci csak úgy nyekken. Hárait csak azért nem húzom le jobban, mert ő még elég fiatal ahhoz, hogy beváltsa a hozzá fűzött reményeket, egy centerrel ugyanis (Kis G.) nem sok sót fogunk megenni a délszláv (és most már sajnos mediterrán) riválisok mellett (is). Amúgy meg teljesen mindegy, hogy a szerbekkel játszunk a négybe jutásért vagy a spanyolokkal, mindkettő ellen kb. 25% az esélyünk. Ami ennél sokkal aggasztóbb, az az, hogy a közelmúlt eredményei és teljesítménye azt vetítik előre, hogy rövid távon olyan mélységek nyíltak meg a válogatott előtt (alatt), amilyenek nagyon régóta nem. Konkrétan ugyanis előfordulhat, hogy a 7. helyért játszik majd a csapat, és az a meccs sem lenne sétagalopp, tekintve, hogy jó eséllyel a németeket kapnánk meg azon a meccsen is. Ha az 5-8. között először legyőznénk a vélhetően román-ausztrál győztesét, és így az 5. helyért játszhatnánk, akkor meg szintén vélhetően az USA/Montenegró páros egyikével meccselhetnénk az ötödik helyért. Ezek alapján nálam most a hatodik hely tűnik reálisan elérhetőnek ezen a vb-n. Még valami. Aki látta a közvetítést, az talán még akkor is egyetért velem, ha nő abban, hogy MEZEI DÁNIEL SOHA TÖBBET NE KÖZVETÍTSEN VÍZILABDÁT. Amúgy minden rendben.

djtesla hozzászólása
djtesla23631
2009.07.23. 11:02

Egyszerűen gusztustalan dolognak tartom a lebecsmérlő, számonkérő hozzászólásokat, az ilyen emberek miatt tart ott ez az ország ahol. Ez a csapat nemzetünk legékesebb büszkesége, az utóbbi években mondjon bárki egy olyan dolgot ebben az orsszágban, ami ekkora közös, egyetemes örömöt, boldogságot teremtett, mint a fiúk olimpiai győzelmei! A legtöbb fikázó szavaiból egéyrtelműen kiderül, hogy héba hóba néznek vizilabdát, fogalmuk sincs semmiről, nemhogy érdemi kritikát meg tudnának fogalmazni....az ilyen embereknek kívánom, hogy meglévő szürkeségükben tobzódjanak csak tovább! Féltékeny marhák, ezek a fiúk életükben legendák, példaképek lettek/lesznek, ti meg megmaradtok senkinek. Az eddig mutatott játékkal kapcsolatban: Dénes szerintem először érzi most igazán, hogy az újabb elvállalt 4 év mennyire nehéz lesz...döcög a gépezet, nincs igazi vezér, a fiúk még csak keresik magukat az új felállásban. Kedves Mester, egy ország szereti és elismeri, ha minden világversenyen csak 10. lennénk, akkor is csak hálával, és mélységes tisztelttel adózhatnánk a sok örömért amit eddig kaptunk! Mellesleg kvalitásait, meglátásait, fanatizmusát, és a fiúk és a játék iránti szeretét ismerve ütőképes gárdát fog ebből is faragni, ebben biztos vagyok! Kívánok sok kitartást és erőt az átmeneti nehéz, valószinűleg sikertelenebb időszak átvészeléséhez, és ha nem lesz újabb korona 4 év múlva, az se baj, én a csapatnak minden meccsen ugyanakkora szeretettel és bizalommal fogok szurkolni, köszönünk mindent!

Dani hozzászólása
Dani23630
2009.07.23. 11:01

VELETEK VAGYUNK, FIÚK!! MINDÖRÖKRE, TELJES SZÍVVEL!!!

Adri hozzászólása
Adri23629
2009.07.23. 10:59

Szerintem egyikünknek sincs joga hozzá, hogy megkérdőjelezzük a kapitány döntéseit. Sok mindent letett már az asztalra. Az előző évek világversenyein valóban nem a legcsillogóbb érem került a nyakunkba, de azért ott is szép eredményeket értünk el. Az egyik horvát televízió a napokban ismételte a melbourne-i döntőt, és újranéztem. Akkor sem volt mit szégyellni a csapatunk teljesítményén, és most sincs. Ahogy Hosnyánszky Norbi is mondja a videóban, kaptunk egy pofont. Én bízom benne, hogy ez jókor jött és fel tudunk állni. Az igazi szurkoló akkor is kitart a csapata mellett, amikor pácban van. Sőt! Ilyenkor van leginkább szükségük a biztatásra, a szeretetünkre! Hajrá, fiúk! Mindent bele! Meg tudja mondani valaki, mikor kezdődik a meccs holnap?

jenci hozzászólása
jenci23628
2009.07.23. 10:36

Ha ki akartunk kapni, ami egy logikus lépés lett volna, miért nem szóltak Hosnyánszkynak, hogy ne lőjön 3 gólt, elég a kapufa. Most szégyenbe maradtunk, és még a szerbeket is megkapjuk.

Trooper hozzászólása
Trooper23627
2009.07.23. 09:26

Nagyon forrnak az indulatok a topicban, de azért 2 dolgot el kell, hogy mondjak. 1. Ha ennyit tuduk játékban, akkor ez szomorú, mert kvalitásaiban, egyéniségeiben sokkal több van a játékosokban. ilyen játékkal 4-5 góllal vernek minket a szerbek... 2. Ha ki akartunk kapni, akkor azt nagyon hülyén csináltuk. (bár szerintem ez nem lehetséges, mert Dénes soha nem taktikázik a sorsolással, volt már jópárszor, hogy rá is b@sztunk emiatt...) De el ne felejtesem, HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!! Ja, és egy gyors kérdés: Milyen teljesítmény kell még ahhoz, hogy Gergely Pistát többé ne lássuk válogatott meccsen? Tavaly a szerénységéről nem ismert Szecska egy malagai meccs után (talán a szerb elődöntő?) ország-világ előtt lehordta Nagy Viktort. Na akkor Viktor klasszisokkal jobban védett, mint tegnap a "túrista".

sirpeter hozzászólása
2009.07.23. 09:18

Hi, hgy igazabol mi is tortent tegnap azt holnap tudjuk meg. ha butlas volt akkor delafrika hiaba allitott be uj gol csucsot afrikaba, mi visszaveszuk :) ha nm, erre gondolni sem merek, akkor delafrika vizilabda tortenelmenek legjobb erdmenyet fogja elerni :( Igaz tudom, hgy olvassak a jatekosok az oldalt, de nehany lenti szoveg kozben azt kivantam barcsak ne tennek! HAJRA MAGYAROK!

szülőföld hozzászólása
2009.07.23. 08:59

Az olimpiai bajnoki címet nem kell megmagyarázni. Kétségkívül szerencse, hogy anno elkerültük a szerbeket, de a spanyol válogatottat azért nem nevezném gyenge csapatnak, 2007-ben a VB elődöntőn vért izzadtunk ellenük. Kemény Dénes nem árult zsákbamacskát, megmondta, hogy egy-két halvoványabb év is jöhet. Szerintem a horvát és a szerb válogatott kiemelkedik, a spanyolok pedig jó napot kifogva bárkit megverhetnek. A montenegrói csapat kissé szeszélyes, ám őket se írjuk le. Az amerikaiak a maguk jó játékát tudják hozni, korösszetételük ideális, vagyis jó csapat van ott is. Nekünk a szerbeket és a horvátokat el kell kerülni, a másikak ellen 50-50% az esélyünk. Szóval az első hatban benne vagyunk, a hármomba jutáshoz szerencse kell.

tücsök hozzászólása
2009.07.23. 08:53

Tisztelt Hozzászolók! Igazi MAGYAR mentalitás a tiétek! Ha a csapat nyer akkor imádunk Titeket, ha kiakap, vagy döntetlent játszik akkor csak kritizálunk. Ez olyan mintha a gyerekeinket is csak akkor szeretnénk, ha kiválok, ha csak közepesek letagadjuk Öket. Én tudom, hogy ezek a FIUK nagyon sok embernek örömet és boldogságot vittek az életünkbe. Azt is tudom, hogy emberfeletti munkát végeznek nap, mint nap azért hogy egyáltalán ott lehessünk a Világbajnokságon.Akit a legjobban bánt ez a döntetlen az biztos, hogy maga a CSAPAT! Ahelyett, hogy ócsárolod Öket, inkább bíztasd, és szurkolj Nekik, hogy még jobb eredményeket érjenek el. HAJRÁ MAGYAROK! ÉN MINDIG BÜSZKE VAGYOK RÁTOK! Bízom benne, hogy nem vagyok egyedül.

Isztár hozzászólása
Isztár23623
2009.07.23. 08:36

Hajrá Fiúk! Néztem a meccset, tegnap nem úgy ment, ahogy szerettük, szerettétek volna, de semmi sem veszett el!!! Bízunk Bennetek!!!

Szöszke hozzászólása
2009.07.23. 05:03

Naná,hogy szegény Szecska ezt nem kommentálta mert Ő is szívrohamot kapott velünk együtt. Meg tudom érteni mert Ő látja azt is,hogyan kellett volna jobban.

Szöszke hozzászólása
2009.07.23. 04:48

Uraim ne törődjetek a fotel süppedéséből huhogókkal!!! Csak úgy tovább ahogy pekingben! Akkr is voltak bérkárogók aztán a pezsgő és az össznépi fürdőzés ezeket a hangokat elnémította. Én mst is valami ilyesmire számítok.

Katica5 hozzászólása
Katica523620
2009.07.23. 04:44

Kedves Fiúk! Ne törődjetek a károgókkal!! Mi feltétel nélkül szeretünk Titeket!! Tudjuk, hogy mindent megtesztek, hogy nekünk örömet szerezzetek. Helyezéstől függetlenül ti vagytok a Világ legjobb csapata és Dénes a Világ legjobb kapitánya! HAJRÁ MAGYAROK!!!

Coach hozzászólása
Coach23619
2009.07.23. 02:00

Gyerekek. Semmi baj nincs. A nemetek jol jatszottak, mi szarul. Az sem segitett, hogy kikapni sem "lett volna rossz". Nehogy mar komolyan gondoljatok (a sok okos aki ba*****tja a csapatot) hogy 10 honap alatt ez a csapat a vilag leg jobbja volt most meg szar, kozepmezonyos csapat lett. Hulyeseg! A Magyar csapat - Kasa es Tibi nelkul is - meg midig a vilag leg jobb csapata. Hidd el, mindenki fel tollunk is. Fel fogjak szivni magukat amikor kell es jol fognak jatszani. Ahogy masok is mondtak. Turelem. Nem nagyon szeretem azokat akik csak akkor szurkolnak amikor a csapat jol jatszik!!!

one-opinion hozzászólása
2009.07.23. 01:08

Ja, még vmi: Pekingben mások kiverték helyettünk a szerbeket (rossz passzban voltak a déli szomszédok....), így megúsztuk őket és aranyat nyertünk... Anno azt mondták:"Az Isten kíméljen minket a magyarok nyilaitól" Ma azt mondhatjuk (ha nem vagyunk alakoskodó képmutatók): " Isten kíméljen a szerbek góljaitól" .....

pvc6 hozzászólása
pvc623617
2009.07.23. 01:05

Azt hallottam, hogy Marcit a Nemzeti Kultúrális Örökség Minisztériuma kérte fel a válogatottságra... Amúgy meg nem lesz itt semmi gond, mi 3D(Dénes, Dani, Dumi)-ben játszunk, ami melltartóban sem rossz;)

one-opinion hozzászólása
2009.07.23. 00:45

Semmi gyenge napról szó nincs....A sport is politika....A mai nap nagyon nem úgy jött össze ahogy K. D. szerette volna (és a játékosok is)...... Bánatukra nem kaptunk ki, pedig nagyon ez volt a cél:(...... Sajnos tudták ezt a németek is, nem győzte a két csapat alullicitálni egymást .... Így sajna jó esélyünk van arra , hogy már a negyed (vagy nyolcad?) döntőben a szerbekkel összefutunk, akik szétkaszabolnak minket:(( Persze a döntőben ez kevésbé lett volna égő.... Hát igen, érem ebből talán nem nagyon lesz, ami itt cél lett volna,ami egy 3szoros olimpiai bajnoktól ciki ..... Hiába, sajna a szerbek évek óta jobbak, és ezt fiaink is tudják, tartanak, félnek tőlük, és ezt más szavakkal itt a vlv-n MADARAS NORBI is elmondta .....Ne legyen igazam....

Dani hozzászólása
Dani23615
2009.07.23. 00:06

MAGYAR VIZILABDA CSAPAT, TI VAGYTOK A BÜSZKESÉGÜNK! FEL AZ ARANYÉRT! Jövőre, de Londonig biztosan lesz Kásás Tomink és Varga Tomink, s velük aztán nincs kecmec, retteghetnek az ellenfelek!! A RÓMAI ARANY IS ELÉRHETŐ!!!!!!!!!!!!

Yoda hozzászólása
Yoda23614
2009.07.22. 23:59

Kedves Én! Icipici megjegyzések; Hárai: jómagam 3 éve várom hogy beérjen...nem villan annyit, mint amennyire sokak szerint képes...hagyjuk, elfogult vagyok:) Gór-Nagy: a posztján másokat játszat most Dénes, szerintem szimplán csak próbálgat (ld.Szivós) Varga Zsolt: ma elég sokat volt vízben...csak hamar begyűjtött pár rudlikát... "Szécsi már semmivel sem jobb Nagy Viktornál,Baksánál,vagy Jászberényinél"-hátezmia*????:D Erre nem is írok, gondolom elírtál valamit:) "Biros szürke a csapatban..."- Biros csk poszton van életében először világversenyen, ennek ellenére a házi góllövőlistán második Hosnyánszky mögött 4 találattal. Végig vízben van, labdát szerez, megúszik, instruál. Nem tudom mi kéne még. Tény h nem mindig pontos az irányzék...nosza tegyük ki a válogatottból:) Meg Kiss Gerit is mert sokadszorra nem tudott ötöst lőni? Nemár...:) Centerposzt: Respect Kicsi!!! "Gergely sem védett ma jól"-nem értek egyet, a körülményekhez képest igenis jól védett...2 potya volt (testről pattant be)...egy ziccer és egynél nem volt védelem előtte (bár itt mondhatjuk, hogy benne volt)...a másik három meg védhetetlen bomba volt...

Csorba László hozzászólása
2009.07.22. 23:52

sziasztok! én azért lennék nagyon szomorú, ha kikapnánk a szerb (vagy 10 gólos német győzelem esetén spanyol) csapattól, mert az elődöntős, döntős jegyemet el kellene cserélnem. Szerintem vitathatalan, hogy rosszul játszottunk, ami csak azt bizonyítja, hogy egy motiválatlan magyar válogatott 10-ből 3szor nem veri meg a motivált németeket. A kérdés az, hogy mennyire tudunk felpörögni egy délafrikai gatyaúsztatással meg 3 nap pihenővel... Remélem nagyon. így is, úgy is szeretem őket és az 5. helyért is szorítanék nekik, Persze nem titkoltan a 4be várom őket. Hajrá Magyarország, hajrá Magyarok!

im hozzászólása
im23612
2009.07.22. 23:30

Vannak jobb napok és vannak gyengébbek. Ez gyenge volt, majd lesz jobb is. Senki ne dőljön kardjába, amiért ma csak döntetlen lett, de persze azért össze kell kapnia magát mindenkinek. Kell a mentális stabilitás, kell az akarat- és figyelem koncentráció, a csapatmunka, no meg kell egykétháromsok jobbkéz/balkéz, ami gólokat lő. Mindig legalább egyel többet, mint az ellenfél... :-)

krapulax27 hozzászólása
2009.07.22. 22:43

Kedves Én! Hátráltatásnak azért nem nevezném, hogy szinte folyamatosan döntős volt a csapat 2004 óta. Nem tudod te sem, hogy más kapitánnyal milyen eredmények lettek volna! Persze...lehet, mindent megnyertünk volna, de nem valószínű. Lehet, hogy feleennyire sem jutunk, és az olimpiát sem nyertük volna meg... Az olimpia mér le mindent. Kérdezd meg a szerbeket, nem adnák-e oda a 2004 és 8 közötti összes címüket a mi egy olimpiai aranyunkért. Az olimpiát meg nem körmérkőzéses rendszerben rendezik, így aztán kell szerencse is, hogy kit kerülsz el, milyen napot fogsz ki. Mindig voltak itt az oldalon (is), akik jobban tudták a válogatási, edzési, taktikai elveket, mint Kemény. Most te is beálltál a sorba, de mégis ő nyert három olimpiát, nem te. Nekem se esik jól egy ilyen döntetlen, meg ha nem jutunk négybe, stb., de én azért várok Londonig. Mert engem Peking igenis kárpótolt az előtte levő három évért!

katsa hozzászólása
katsa23610
2009.07.22. 22:37

Az IGAZI MAGYAR SZURKOLÓ nem kezdi el egy visszafogottabb teljesitmény után ócsárolni, az eddig annyi ÖRÖMÖT és BÜSZKESÉGET adó CSAPATOT + STÁBOT!!!!! ŐK ugyanolyan PROFIK & ugyanúgy NYERNI AKARNAK, mint eddig is, csak most nem jött ki a lépés, - van ilyen!!! De egyébként is miről beszélünk, csak 1 döntetlenre végződött csoportmecs zaljott le, úgyhogy nagyon szépen kérek MINDENKIT, - pontosabban 1-2 hozzászolót, - NE IRJON LE MEGGONDOLATLANUL VÉLEMÉNYEKET, mert szerintem ezt a SRÁCOK is olvashatják.. meg egyébként is: TÜRELEM, TÜRELEM & TÜRELEM, BIZZATOK BENNÜK!!! MINDNYÁJUNKNAK JÓ SZURKOLÁST! HAJRÁ MAGYAROK, - HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!!!!

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 22:34

Vicces! Nekik a meccsek ideje alatt forr a viz, itt meg mindjart forraspontra jut a monitorom. Nem semmi!

Hakapeszi hozzászólása
2009.07.22. 22:29

Te vagy nagyon értesz a vízilabdához, még Kemény Dénesnél is (tisztelem annyira, hogy nem KD-zem...) jobban és akkor mázli, hogy nem te vagy a szövetségi kapitány, mert akkor tényleg dögunalom lenne a póló, mivel mindent és mindig a magyar válogatott nyerne meg, vagy csak egyszerűen ostoba vagy.

Hana hozzászólása
Hana23607
2009.07.22. 22:21

Egyébként BÁRKIT képesek megverni a Kemény-legények!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Én hozzászólása
Én23606
2009.07.22. 22:20

A Horvátok MNE ellen meg kiiktatták a világ legjobb centerét, így nyertek csak ilyen simán... ez a féreg taktika... biztos vagyok benne,hogy direkt volt... de annyira különösen mondjuk nem érdekel...

Hana hozzászólása
Hana23605
2009.07.22. 22:20

Jézusom!!!Aki igazi magyar az a fiúknak drukkol, akkoris, ha gyengébbek, ha nagyon jók!!!!Szerintem jó formában voltunk, vagyunk és leszünk!!!!!!!!!!!!! HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!!!!!!!!!!

Én hozzászólása
Én23604
2009.07.22. 22:15

Igaz,hogy az eredményei K.D.-t igazolják,de ő 2005ig volt Isten!!! Utána már nem nyert ő semmit sem, csakis tavaly Pekingben... az Olimpia volt igaz,de nézzük meg jobban,hogy micsoda mázlink volt... Spanyolok fiatalokkal játszottak,Szerbeknél nem kis belső harc folyt,Horvátokkal össze sem kerültünk olyan csúfan leégtek,az elődőntőig kutyaütő,másodrangú ellenfeleink voltak,akiket kötelező verni még a magyar B válogatottnak is, az elődöntőben nem kis mázlival vertük Montenegrót,USA a döntőben már megint más szint volt... egyetlen egy komoly csapattal játszottunk az egész Olimpián,Montenegróval,azon a meccsen meg nem jobbak voltunk csak szerencsésebbek... ugyhogy ennyi... de ha ezt leszámítjuk,akkor 2004es Athéni siker óta semmit sem nyert a csapat K.D.-el,komolyabb ellenfeleinktől rendre kikapunk,a csapatépítés pedig talán nálunk a leggyengébb...ha nézzük hol tart a cspatépítés a Spanyoloknál,vagy a Szerbeknél,vagy Montenegrónál,amely ugye most alakult,akkor bizony mi hátrányban vagyunk picit... az Universiade torna,ahol inkább fiatalok játszottak is ezt igazolta,de az A csapat is... most már olyan ellenfelektől is tartanunk kell,pl. Románia,Németo. akiket pár éve még simán vertünk... K.D. 2004ig csodát művelt,de azóta inkább csak hátráltatja a fejlődést....sok hibát követ el,nem az az elsődleges hiba,hogy kiket hagy ki a csapatból,hanem hogy ott a meccsen kiket és mennyit játszat és hogyan variálja a csapatot... ezen a mai meccsen pl. nem értettem a taktikát sem...talán mert nem volt? a 7 gólunkból 4 is ilyen kétségbeeső távöli lövésből született,ami nem taktika... és amit leírtam az előző kommentben,azt tartom is...

Coach hozzászólása
Coach23603
2009.07.22. 22:13

turkics, ez vicc volt. a lenyeg az, hogy te igy gondolkozol: "megtudták, hogy jönnek a szerbek, és már 6 nappal a meccs előtt tele van a gatya" ...nem jol.

turkics hozzászólása
turkics23602
2009.07.22. 22:00

okostojás. a kérő a magyar pólóválogatott, a csaj meg a szerb.

dfdaf hozzászólása
dfdaf23601
2009.07.22. 21:39

Nem mondtam azt,hogy jó eredmény.Azt mondtam az EREDMÉNYEK mellette állnak és természetesen sok minden más is.Az olimpia után lejár K.Dénes szerződése,sztem ne pályázz a posztra, szeretnék én is olimpiát nyerni:-)

Hana hozzászólása
Hana23600
2009.07.22. 21:20

Drága "Én"! Érdekes egy gondolkodásod van Neked!Na ne már, hogy te mondd meg, hogy hogyan kéne cserélgetni pólósainkat stb.Elvégre Kemény Dénessel nyertek a fiúk 3x olimpiát egymás után, nem veled! HAJRÁ FIÚK!!!(L)Dani(L)

Én hozzászólása
Én23599
2009.07.22. 21:12

dfdaf- hát ha te ezt a mai meccset jó eredménynek tartod,akkor igazad van... meg ugy komplett az unicum kupa szereplést is,amivel a Világliga helyett(amivel pedig kellett volna) "felkészült" a csapat a VB-re...

dfdaf hozzászólása
dfdaf23598
2009.07.22. 21:08

Kedves "Én"! Azt hiszem Kemény Dénesnek meg volt rá a jó oka,hogy miért és hogyan cserélgetett, ha valaki döntését nem kérdőjelezném meg az pont ő. Elvégre az eredmények is mellette állnak.

Coach hozzászólása
Coach23597
2009.07.22. 21:01

turkics, zsinorba 8-szor ejtettek? az kemeny. Go get'em tiger!

Én hozzászólása
Én23596
2009.07.22. 20:59

Ez a meccs a kemény Dénesen ment el... nem jól kombinálja a csapatot... mindig ugyanazok játszanak,Gór-Nagyot,Hárait egész meccsen nem is hallottam/láttam,Varga II Zsoltot sem,csak néha a védekezéseknél kiállítva... ehhez képest Kiss G.,Madaras,Hosi,Dumi,Dani egyfolytában játszanak,jó ha 2 percet pihennek... ez nem csak azért rossz,mert alig pihennek,hanem azért is,mert ha valaki nem játszik eleget,attól aztán ne is várjon az ember csodákat... állandóan cserélni kéne,én ugy csinálnám,hogy 4 percig az egyik csapat,4 percig a másik csapat játszik,aztán attól függően,hogy kinek mennyire megy,illetve,hogy az ellenfélnek mennyire megy,attól függően benthagynék játékosokat tovább,lehoznék hamarább... így kéne csinálni,nem pedig valakit játszatni 32 percből 25ön,valaki meg játszik 32ből 4et...akkor minek van ott,ha nem elég jó ahhoz,hogy többet játszon??? Centerben szinte végig a Kis Gabi volt,amikor pedig még ot van Hárai és Varga Zsolt is centernek... biztos,hogy nem számolgattak a srácok,mert szerintem holnap csunyán megverik Dél Afrikát és elsők lesznek a csoportban... szóval ez nem téma,kár ezt feszegetni.... de ez az eredmény nagyon csúf... ilyen játékkal 5el,6al kapnánk ki az egyébként nevek alapján gyengébb Szerbektől,de még a Spanyoloktól is... A csapat célja nem 2012 LONDON!!!!! Hanem 2009 Róma!!! Nagy baj lenne,ha már 2009ben a 2012es Olimpia lenne a cél... csapatépítéssel senki ne jöjjön,a Magyar csapatnál nincs csapatépítés, csapatépítés a Spanyoloknál van már 3 éve, Szerbeknél kicserélődött a teljes csapat,Montenegró most alakult,de megnyerte az EB-t,Horvátoktól is hiányoznak a régi legjobbak,Markovic,Jokovic... a Magyar csapatban megmaradt sok 3szoros,2szeres Olimpiai bajnok,de szerintem már nem kéne játszaniuk a csapatban,az kéne itt is,mint a Szerbeknél...nem részleges,hanem teljes fiatalítás,teljes csapatátalakítás... mert így nem tudnak kellőképpen beépülni a fiatalok a csapatban,ugyanis nincs helyük!!! és nem mellesleg Szécsi már semmivel sem jobb Nagy Viktornál,Baksánál,vagy Jászberényinél, Biros szürke a csapatban,nála már a varga fivérek jobbak,jobb lenne Tóth Marci is helyette mondjuk... Gergely sem védett ma jól sajnos.... gyenge a csapat sajnos,de szerintem kemény Dénes hátráltatja őket a legjobban... a mentalitása sem megfelelő,hozzászokott már ahhoz,hogy hibátlanul játszik a csapata,pedig ilyenkor kiabálni kéne velük,és jól leteremteni őket,amiért így játszanak... és nekünk is kritizálni kell őket ha így játszanak,ez nem szánalmas,ez nem abszurd,hanem ez a teljesen normális hozzáállás,a Szerb szurkolók is szitkozódtak a csapatukra,miután kikaptak a Spanyoloktól,akkor is szitkozódtak,amikor Udovicic kihagyta a csapatból Sapicot,Sefiket stb. és hozta a helyükre ezeket a fiatalokat,pedig Udovicic is okozott már nekik nem kis örömöt,nem kevés eredményeket ért el a csapattal...

Gábor hozzászólása
Gábor23595
2009.07.22. 20:58

Való igaz, hogy talán az összes labdajáték népszerűbb, mint a póló /tényleg elég lassú pld. a kézilabdához képest, de a vízben nem lehet úgy "robogni", mint a mondjuk a parketten/ Tény és való: póló VB, teszem azt horvát-spanyol 800 néző, ugyanez fociban: 50.000... DE NEM KÖTELEZŐ NÉZNI A VÍZILABDÁT!...viszont azért vagyunk pár/száz/an, akik ezt az "unalmas,lassú játékot" szeretjük- ez van, éljen a "törpe kisebbség"/is/! A focirajongó haverok közül azért ha valaki egyszer eljönne "untakozni" egy pólóbajnoki döntőre vagy Euroliga-meccsre a Komiba, nem olyan biztos, hogy megbánná... Üdv: "A párszáz pólórajongó" nevében

Heydy hozzászólása
Heydy23594
2009.07.22. 20:51

szerintem pozitívan kell hozzáállni az egészhez. egy döntetlen nem a világ vége. pláne akkor nem, hogyha az újjá formálódó vízilabda csapatról van szó. és ha nem nyerünk vébét akkor nem azon kell keseregni, hogy megint nem nyertünk, hanem azon, hogy legközelebb jobban sikerüljön. Kemény Dénes is megmondta: jöhetnek hullámok. a csapatról meg csak annyit, hogy a center poszton azért van zavargás, mert eddig azért ott volt Molnár Tamás is, Kicsi mellett. most meg Ő lett a fő center. egyedül jó, hogy nem bírja.... a játék meg szerintem egyáltalán nem unalmas. van elég számú gól és lehet izgulni - örülni - bánkódni.

Gábor hozzászólása
Gábor23593
2009.07.22. 20:46

Miért kell MÁR MOST ÚGY TEKINTENI A KEDD DÉLUTÁNI MECCSET HOGY VESZTESKÉNT VAGYUNK TÚL RAJTA ? Már csak a "nagy számok törvénye " alapján itt lenne az ideje, hogy végre nyerjünk, lehet, hogy 2004. óta a 8. vagy 9. meccsen végre EGYIDEJŰLEG"FOGUNK KI" EGY IGAZÁN JÓ NAPOT ők meg egy gyengét...Kásás és Varga Tamás nagyszerű pólósok, de 2004. óta sajnos velük sem tudtunk nyerni...Azzal egyetértek, hogy centerposzton gyengültünk, ez érezhető is a Kicsi egyedül van, a Steinmetz Ádám lenne az igazi "váltótársnak" de hát Ő sajnos nem lehet itt...Ma viszont tényleg nagyon nem ment, a Tschigir is túl jól védett, dehát van ilyen...Szerintem ez egy "hektikus" VB lesz, el tudom képzelni, hogy a ma "történtek" ellenére Montenegro előbb végez, mint Horvátország és azt is, hogy a spanyolok végül lemaradnak a dobogóról is... Szerintem a szerb, horvát, montenengro, spanyol,magyar, amerikai hatosból bármelyik megnyerheti ezt a VB-t. Tudom hogy ez a fériválogatott oldala, de azért nagy gratula a lányoknak a tegnap estéért itt is...

Yoda hozzászólása
Yoda23592
2009.07.22. 20:45

http://www.sportresult.com/sports/waterpolo/WCH2009/pdf/M14hr.pdf

Hakapeszi hozzászólása
2009.07.22. 20:40

Ha ez a világ legunalmasabb labdajátéka, akkor miért is ezt nézed? Sokak szerint az, de legalább mi szerintünk ne legyen az. Egyébként meg azt szoktam mondani a focibuzi haverjaimnak, hogy jöjjenek ki egyszer egy bajnoki rangadóra, vagy egy euroliga meccsre és élőben nézzenek meg egy meccset.

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 20:39

Szerencsere jo sok kis es nagy gyerek szeret unatkozni errefele

Chicago hozzászólása
Chicago23589
2009.07.22. 20:38

Realisan nem mindenek elott aranyat varunk minden helyzetben az alakulo felben levo uj csapattol ( arra csak biztatjuk oket..:) Az azonban elvarhato, hogy stabilan eros, dontokozei csapat legyen . A hozzaszolasok e korul forognak, s megvan a turelem is..

turkics hozzászólása
turkics23588
2009.07.22. 20:30

Teljesen igazad van, nem szabad mindig aranyat várni, éppen ezért nem is szabad túlmisztifikálni ezt a csapatot. Szeretjük őket, büszkék vagyunk rájuk, mert miénk a világ egyik legjobb csapata, valljuk be, objektíven nézve a világ legunalmasabb labdajátékában

gééza hozzászólása
gééza23587
2009.07.22. 20:26

Nézzük azt ami a valóság, és ne azt lássuk amit szeretnénk. Egy csapat sem tud mindig, mindenütt nyerni. Minden széria befejeződik egyszer, és indul egy új, amelyhez idő kell. Dénes jó előre megmondta, hogy az új csapat eredményeiben lesznek ilyenek mint a mai, és bizony lehet nem lesz arany mindig. Bosszantó, persze a németek ellen döntetlent játszani, de ez van. Akkor is szeretni kell a csapatot mikor kedvezőtlenebb időszakot él, nem csak akkor mikor aranyat nyerünk. A szeretetben a türelem is benne van. Formálódó csapat, ezt tartsátok szem előtt, és azt amit Dénes mondott ezzel kapcsolatban korábban, mert jól látta, mint mindig.

Hakapeszi hozzászólása
2009.07.22. 20:23

Két problémát látok: nincs igazi vezéregyéniség, Biros és Kiss tényleg nem elég, kellene még Kásás is, de nagyon. A másik a center kérdés. Az unicum kupa kapcsán már értetlenkedtek ezen a megjegyzésemen, de ezt most is tartom; sajnos nincs jó center párosunk. Hárait nem sokat lehetett a vízben látni, a Kapitány még nem bízik benne, Kis Gábor meg egyedül nem bírja. Valószínű, hogy ezt a vb-t nem fogjuk ezzel a csapattal megnyerni, de valahogy én ezt egyáltalán nem bánom. 100%-ig hiszek a Kapitányban és biztos vagyok benne, hogy Londonra nyerő csapatunk lesz a mostani alapokra helyezve.

Kata hozzászólása
Kata23585
2009.07.22. 20:16

Mennyire biztos, hogy visszajön jövőre Kásás és Varga Tamás? Személy szerint mindkettőnek örülnék:-)

Kata hozzászólása
Kata23584
2009.07.22. 20:15

Csatlakozom az előttem szólóhoz, én is naív leszek mától, ha ezen múlik. Szerintem nem a tiszta lapon múlik!

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 20:08

En matol azt hiszem naiv leszek

Chicago hozzászólása
Chicago23582
2009.07.22. 20:05

Jovore visszajon Kasas es Varga Tamas (szukseg is lesz rajuk) es mindjart kiegyensulyozottabb lesz az eroviszony.Veluk a szerbeket is le tudjul gyozni..

Adri hozzászólása
Adri23581
2009.07.22. 20:04

Valóban rendkívül jó teljesítményre lesz szükség, de a remény hal meg utoljára... Nézzük csak a mai Montenegró-Horvátország találkozót!

turkics hozzászólása
turkics23580
2009.07.22. 19:58

Szerbek ellen szerintem naivitás reménykedni. Majd egy másik generáció, amely tiszta lappal mehet ki ellenük

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 19:57

Most akkor mi legyen, hogy a szerbek nem lanyok?

Adri hozzászólása
Adri23578
2009.07.22. 19:57

Merem remélni! És biztos vagyok benne, hogy klasszisokkal jobb játék lesz!

Kriszti1 hozzászólása
2009.07.22. 19:55

Ha valakit érdekel, itt megnézheti utólag http://www.telesport.hu/Rovatok/Labdasportok/Vizilabda.aspx

turkics hozzászólása
turkics23576
2009.07.22. 19:54

Adri! Játszani is fogunk... Kedden 14 órától, negyeddöntőt.

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 19:52

Kemeny vagy Turkics...Na de ezek nem lanyok!!!

Adri hozzászólása
Adri23574
2009.07.22. 19:52

Nem hiszem, hogy ez lenne a gyenge teljesítmény oka. És még játszhatunk a szerbek ellen...

Kata hozzászólása
Kata23573
2009.07.22. 19:51

Online lehet nézni az m2-t, feltéve ha éppen nem kérnek elnézést az adásszünet miatt. Szerencsére a 3. negyed közepétől működött, így nem maradtam le semmiről. Tényleg el kell felejteni ezt a meccset és koncentrálni kell a következőre. Mindent bele, lehet még szépíteni!

turkics hozzászólása
turkics23572
2009.07.22. 19:47

Ennyi. megtudták, hogy jönnek a szerbek, és már 6 nappal a meccs előtt tele van a gatya. ha engem egy lány zsinórban nyolcszor ejt, akkor kilencedikre "veretes" önbizalommal indulok neki... sajnos kiss g. és biros kevés vezérnek, a vargák pedig... a csapat szempontjából mentálisan lényegtelen elemek.

Adri hozzászólása
Adri23571
2009.07.22. 19:46

Hát ez az! Én is mentem szomszédolni! Nem is értem! Miért nem veszik le az m1-en a műsort! Elég bosszantó.

Noemi hozzászólása
Noemi23570
2009.07.22. 19:44

És akinek nincs véletlenül m2-je az hol nézze?

Adri hozzászólása
Adri23569
2009.07.22. 19:41

A meccset amúgy lehetett nézni az m2-n. Én is ott láttam!

Adri hozzászólása
Adri23568
2009.07.22. 19:39

Ez kemény volt! Nem baj, fiúk, talpra kell állni! Veletek vagyunk! Hajrá magyarok! Amúgy számolta valaki, hány rossz ítélete volt a horvát bírónak?

Chicago hozzászólása
Chicago23567
2009.07.22. 19:37

Ez egy olyan eredmeny, ami mindenkinek jo.. Hajra fiuk..!

Sztracsii hozzászólása
2009.07.22. 19:31

Szecska ezt nem is kommentálja

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 19:28

"(A mérkőzést egyébkén a VB valamennyi csapatának képviselője kijött felvenni. Itt van az amerikai, szerb, horvát, spanyol, montenegrói kamera is.)" Nem baj, ha mikroszkoppal a hatsonkba nem jatszunk valami eszveszejtoen....

Sanyika hozzászólása
Sanyika23564
2009.07.22. 19:28

Az oroszlán sosem kap ki a házicicától, csak ha ő is azt akarja!

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 19:25

Kicsit meghuzogattak az oroszlan bajszat...

niki hozzászólása
niki23562
2009.07.22. 19:25

Valahogy nem erre számítottam!:(:( Persze ettől függetlenül imádom a srácokat, de nem hittem volna hogy ez lesz a vége! Remélem ez volt a legrosszabb meccsünk!!!

Sanyika hozzászólása
Sanyika23561
2009.07.22. 19:25

Mevan a véleményem erről a lélektelen bagázsról...

flori65 hozzászólása
flori6523560
2009.07.22. 19:24

Úgy látszik alapból vagyunk ilyen gyengék, vagy hol a tisztesség ? Akkor már miért nem kaptunk ki, még számolgathatunk a végén, hogy meg ne nyerjük a csoportot.

andrás hozzászólása
andrás23559
2009.07.22. 19:18

végre megint vezetünk :) szívesen Niki :)

niki hozzászólása
niki23558
2009.07.22. 19:16

Jaj, Jaj!! :(:(

katica hozzászólása
katica23557
2009.07.22. 19:16

én ezt el sem hiszem...........

niki hozzászólása
niki23556
2009.07.22. 19:13

Kezd egy kicsit nyögve nyelős lenni az egész. Már nincs is körmöm, mindet lerágtam!!!:):) Gyerünk már!!!!

niki hozzászólása
niki23555
2009.07.22. 19:08

Köszi Andris! :)

Zsoci hozzászólása
Zsoci23554
2009.07.22. 19:08

CSoda,van kép és még mindig nem kapcsolt szét :D remélem nem ez utolsó percre hagyja, mert akkor megörülök...

Kata hozzászólása
Kata23553
2009.07.22. 19:07

Végre lehet nézni! 5:4 az állás, a javunkra! Nyögvenyelős meccs ez:-(

niki hozzászólása
niki23552
2009.07.22. 19:07

Ez tényleg működik. A telesport.hu egy fantasztikus oldal! Imádom! Gyerünk skacok!!!

Noemi hozzászólása
Noemi23551
2009.07.22. 19:05

Ez az!! Végre, el sem hiszem! :)

katica hozzászólása
katica23550
2009.07.22. 19:02

http://lsport.we.bs/tv/16.html

andrás hozzászólása
andrás23549
2009.07.22. 19:01

telesport.hu

Eszter hozzászólása
Eszter23548
2009.07.22. 19:00

melyik linken?

niki hozzászólása
niki23547
2009.07.22. 19:00

Isten vagy Norbi!!!!!

andrás hozzászólása
andrás23546
2009.07.22. 18:57

van kép is!!!

Sztracsii hozzászólása
2009.07.22. 18:57

jeeeeeee. lett hang valahonnan:)

Sztracsii hozzászólása
2009.07.22. 18:55

mennyi szurkoló van kint?

Noemi hozzászólása
Noemi23543
2009.07.22. 18:55

De nem értem, miért nem működik egyik link sem. Persze minden mást lehet nézni, csak pont azt nem ami a legfontosabb lenne. Eddig semmi bajom nem volt az m1-el, de a mostani döntést nem értem. Miért nem lehet megismételni???

Sztracsii hozzászólása
2009.07.22. 18:54

és az eurosport sincs sehol...

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 18:54

Nem szeretnek tovabbi feszultseget fokozni a televizio ellen, de a BL donto idejen mar vertem a fejem a falba...valahogy, ki tudja miert, akkor sem lehetett egyik itt emlitett online tvben sem nezni azokat az adokat, ahol eppen lehetett volna nezni a meccset. Hm...

Nekomajin hozzászólása
2009.07.22. 18:53

Valószínűleg azért nem működik az a néhány oldal, amit itt linkeltek, mert a telesport.hu-n se működik az élő stream. Javaslom, hogy mindenki írjon egy köszönő emailt az mtv-nek, hátha észreveszik magukat, és máskor nem csinálnak ilyet. kozonsegszolgalat@mtv.hu

Zsoci hozzászólása
Zsoci23539
2009.07.22. 18:53

Üdv minden nyaralónak, aki nem tud onlinon tv-t nézni :-( pedig jó lenne látni.. én még keresgélek, hátha találok egy jó linket. Hajrá MAGYAROK!

niki hozzászólása
niki23538
2009.07.22. 18:52

Vajon az m1 dolgozói közül valaki nem akarja nézni a dolgot. Elég gáz, hogy nem közvetítik. Hogy lehet így szurkolni??

Kata hozzászólása
Kata23537
2009.07.22. 18:50

katasztrófa, hogy nem lehet nézni sehol. Köszönöm, így ne szolgáljon engem az MTV, se az 1 se a 2.

niki hozzászólása
niki23536
2009.07.22. 18:49

Tök jó lenne ha látnám is a dolgokat. Talán nem akarnám szétverni a monitoromat. Látni szeretném!!!:(:(

andrás hozzászólása
andrás23535
2009.07.22. 18:49

de ez tényleg vicc hogy nem lehet a neten megnézni...... a kedves mtv fenébe mehet

Sztracsii hozzászólása
2009.07.22. 18:48

3 különböző online adásokat közvetítő lapból egyik se jó.....érdekes...

Dani hozzászólása
Dani23533
2009.07.22. 18:47

Gergelynek jól megy!!

Dani hozzászólása
Dani23532
2009.07.22. 18:46

Ki is az MTV sort főszerkesztője? Schulek Csaba, aki ugye valaki fia....nagy koponya!

niki hozzászólása
niki23531
2009.07.22. 18:45

Gyerünk fiúk!!

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 18:44

Pillanatnyilag kicsit szorosabb, mint ahogy sokan vartak! Pillanatnyilag....

Coach hozzászólása
Coach23529
2009.07.22. 18:43

Kar, hogy nem lehet nezni. Ugy nez ki jo kis meccs.

Dani hozzászólása
Dani23528
2009.07.22. 18:41

mennyi?

Dani hozzászólása
Dani23527
2009.07.22. 18:38

vegyük már át a vezetést:)!

penym hozzászólása
penym23526
2009.07.22. 18:37

hi! egyik korábbi link se működik, szerintem arra számítottak, hogy az mtv adni fogja rendesen... ez nevetséges... hajrá fiúk!

Dani hozzászólása
Dani23525
2009.07.22. 18:36

Kiváncsi vagyok mikor kerül bíróság elé az MTV óbudai/Szabadság téri ingatlan-panama ügye....

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 18:36

Udvozlet es jobbulast kivanok a szunetekben kommentelo Szecsi Zoltannak!

Noemi hozzászólása
Noemi23523
2009.07.22. 18:35

Nekem sem működik egyik link sem! :@ Bezzeg tegnap a női meccsen jó volt, és még az M1 is leadta éjszaka. Ilyen nincs!!!

Dani hozzászólása
Dani23522
2009.07.22. 18:35

Istenem, itt tartunk 2009-ben, az információs technológia fénykorában, sehol egy élőkép, a 3x-os olimpiai bajnok VB meccséről....................

Coach hozzászólása
Coach23521
2009.07.22. 18:33

Mar nekem sem jo : (

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 18:32

Lehet, hogy ezt most nem latjuk eloben! pech

Nekomajin hozzászólása
2009.07.22. 18:32

Köszönjük az MTV.nek, hogy ilyen kiemelt figyelmet szentel a nézőkre...

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 18:31

Nekem sem mukodik a link, pedig szokott! De azert koszonjuk Coach!

Dani hozzászólása
Dani23517
2009.07.22. 18:30

COACH:) jó fej vagy, a VLV ISTENKIRÁLY, de ettől még NÉZNI nem tudjuk, ugy láátom többen sem:(((((((((((

Sztracsii hozzászólása
2009.07.22. 18:29

hehe:D

Kata hozzászólása
Kata23515
2009.07.22. 18:28

Sehol nem működik, nem tudom nézni:-(. Ki tudja megmondani miért?:-(

Coach hozzászólása
Coach23514
2009.07.22. 18:28

vlv.hu

Dani hozzászólása
Dani23513
2009.07.22. 18:27

áááááááááááááá, egyik link sem működik...valami más ötlet,LÉGYSZIIIIII

Coach hozzászólása
Coach23512
2009.07.22. 18:26

Es talan itt is: http://www.telesport.hu/Hirek/2009/07/22/17/Nezze_itt_a_magyar_nemet_polomeccset_.aspx

buvarnils hozzászólása
2009.07.22. 18:25

Elso gol Varga Dani :) Jot tesz neha a fotozas!

Coach hozzászólása
Coach23510
2009.07.22. 18:23

Az m2 itt lehet nezni. ...akinek bejon. http://tv.animare.hu/onlinetvnezes.aspx

sibajnok hozzászólása
2009.07.22. 17:56

es meg az is hozzatartozik az igazsaghoz, hogy nagyon jol vedett a horvat kapus. 22 montenegroi loves ment kapura, ebbol 17-et vedett...

sibajnok hozzászólása
2009.07.22. 17:49

4:4-ig egy varakozasoknak megfelelo montenegroi-horvat harc folyt a vizben. Ekkortajt azonban egy veletlen mozdulat kovetkezteben belenyult egy horvat jatekos a montenegroi Zlokovics szemebe. Zlokovics serulese sulyosnak tunt, hosszu percekig nem tudta kinyitni a verzo szemet, apoltak, jegeltek, stb. Ez teljesen megtorte a montenegroi csapatot, szetestek s a meccs hatralevo reszeben onfejuen, kapkodva jatszottak.

celebesz hozzászólása
2009.07.22. 17:35

Jobbulást, Zoli! Mi történt a montenegróiakkal? Sajnos nem láttam a meccset. A képek itt a vlv-n jók!!! - de nem árulnak el sokat az irdatlan gólülönbség okáról