FACEBOOK

Spanyolország-Magyarország - tornazárás a házigazda ellen

Spanyolország-Magyarország - tornazárás a házigazda ellen
hozzászólás, 2010.08.15.

A spanyolok egy vereséggel és egy győzelemmel, mi két verességgel várjuk a portugaletei torna utolsó fordulóját. Montenegró három győzelemmel tornagyőztes, mi még lehetünk másodikok is.

A találkozó 13.15-kor kezdődik.

A spanyolok ellen Nagy Viktort, Bárány Attilát és Bundschuh Eriket nem nevezi a kapitány.

Románia-Montenegró 6:9 (1:3, 2:2, 2:2, 1:2)
Románia: Stoenescu - Radu 1, Negrean, Diaconu 1, Iosep, Popoviciu, Chiovenu, Matei 1, Goanta, Georgescu, Ghiban, Kádár 3, Dragusin (kapus). Szövetségi kapitány: Kovács István
Montenegró:
 Sefik - Drasko 2, Radovics 1, Danilovics, Vukcsevics 1, Ticsics 1, Mladan Janovics 2, Nikola Janovics, Ivovics 2, Petrovics, Gojkovics, Jokics, Scepanovics (kapus). Szövetségi kapitány: Petar Porobics

Ezzel Montenegró veretlenül megnyerte a tornát. Ha megverjük a spanyolokat, hármas holtverseny alakul ki a Magyarország, Románia és Spanyolország között. Ha hárommal góllal nyerünk, biztos másodikok vagyunk a tornán.

Az első negyed után 1:1 az állás, Biros és Mallarach a találatok szerzői.

Fej-fej mellett haladnak a csapatok, egyik fél sem vezetett még két góllal. 4:4-es állásnál történik a térfélcsere. A negyedet Xavier Garcia gólja nyitotta, Szivós és Madaras góljaival azonban fordítani tudott. Mallarach egyenlítő gólja után ismét Madaras volt eredményes, de a negyedben még Minguell is betalált, így alakult ki a második negyed 3:3-mas eredménye.

6:5-re vezetünk három negyednyi játék után. Biros és Madaras góljaira csak Minguell tudott válaszolni.

Döbbenetes, ami az utolsó negyedben történt. Kis Gábor és Varga Dénes góljaival már 8:5-re is vezettünk. Ezután elkezdtek kapaszkodni a spanyolok..., előbb Minguell, Xavier Valles vették be a magyar kaput, majd Minguell egyenlített. Sőt, Molina ötméteresgóljával átvették a hazaiak a vezetést. Végül a mérkőzés utolsó másodpercében született Kis Gábor-gól mentette meg a becsületünket.

VÉGE.

Spanyolország-Magyarország 9:9 (1:1, 3:3, 1:2, 4:3)
A magyar gólszerzők: Madaras 3, Kis G. 2, Biros 2, Varga Dénes, Szivós

A torna végeredménye:

1. Montenegró 9 pont
2. Spanyolország 4 pont
3. Románia 3 pont
4. Magyarország 1 pont

63 régi hozzászólás

Én hozzászólása
Én32709
2010.08.15. 22:49

és még hozzátenném, hogy kiegészítő embereknek is inkább olyan játékosokat válasszon a kapitány, akik megérdemlik a kerettagságot, ne olyankokat, akik klubcsapatukban cserék, vagy nem számottevőek ... ezért vigye ki az EB-re Bárány Attilát

Én hozzászólása
Én32708
2010.08.15. 22:44

pallanuoto hsz-ével értek egyet én is, nem rossz képességű, nem gyenge játékosok ezek, az igaz, hogy gyengébb korosztály, mint a 75-77es, de ez sem gyenge, ezzel a korosztállya is lehetne VB-ket, EB-ket, Olimpiát nyerni, főleg, ha 1-2 régi tag még maradt is a szupergenerációból... azért ha azt nézzük, a szupergeneráció tagjai, amikor 2000 Sydneyben olimpiát nyertünk némileg meglepetésre, még nem voltak pályafutásuk csúcsán, ebből is látszik, hogy micsoda tehetség lakozott bennük... Kemény Dénes ezt remekül észrevette, felfedezte a Steinmetz Barna, Kásás, Kiss Gergő, Biros, Szécsi, Molnár, Fodor, Vári fémjelezte csapatot és ők kiegészülve a vezér Benedekkel megnyerték az olimpiát... az azt követő években a srácok csak még jobbak és jobbak lettek, KD remek taktikával játszatta a csapatot, mindenki azon a poszton játszott, ahol a legjobban szeret, Benedek és Kásás voltak a vezérek, megvertük a fél világot... Athénra a srácok felértek pályafutásuk csúcsára, javarészük a Honvéddal megnyert mindent klubszinten is amit csak lehet, KD felfedezett két ifjú titánt Steinmetz Ádit és Madarast, akik képességeikben is illeszkedtek idősebb játékostársaikhoz és mindezt megspékelték egy teljesen jogos második olimpiai győzelemmel... ezután viszont KD kitalált egy olyan taktikát, amelyet azóta sem értek, és amely Peking kivételével csak kudarcot okozott, méghozzá azt, hogy elkezdte játszatni a csapattal a BEKK nélküli játékot... behuzodni center elé, ne kapjon a center labdát, ne kapjon a csapat sok kiállítást... ez a taktika úgy ahogy van BAROMSÁG... és a 2004től elmúlt immáron 5 és fél év alatt ez be is bizonyosodott... hisz azáltal, hogy nem eredetileg bekkjátékosok védik az ellenfél centerét, ezzel mi csak hátrányba vagyunk védekezsében, és nem csak az ellenfél center nagyobb ereje és rutinja miatt, hanem mert mégha sikeresen be is húzodunk a center elé, akkor is vannak a rivális csapatoknál remek lövők, akik közelről ritkán hibáznak... még Peking alatt is komoly hibákat követett el a csapat és hatalmas adag szerencse kellett az újabb olimpiai győzelemhez... kétségtelen, hogy a rossz irányba megváltoztatott taktika mellett az is közrejátszik az elmúlt évek sikertelenségében, hogy a Kásás generáció kezd kiöregedni, pályafutásuk immáron lefelé tart a csúcsról, és hogy az új generáció nem olyan jó, mint amilyenek ők voltak, de amondó vagyok, hogy mégha teljesen elhagynánk a 2szeres, 3szoros Olimpiai bajnokainkat, akkor is nyerhetnénk Olmipiát, VB-t, EB-t, mindent!!!! Hisz az újak is világsztárok, melyik csapatban nem állná meg a helyét a két Varga testvér, Hosnyánszki, Kis Gábor, Szívós Márton, Steinmetz Ádám, vagy a fiatal kapusaink Nagy Viktor, Baksa??? Bármelyikben... ráadásul itt van nekünk most az EB-re egy Birosunk, egy Madarasunk, egy Szécsink, egy Gergely Pistánk, és itt lenne egy Varga Tamásunk is, ha a kapitány lenne oly kedves és behívná egy hibátlan szezon után... ők lennének a csapat huzóemberei, és ha visszaállnánk az egészen Athénig alkalmazott bekkjátékhoz és arra gyakorolnánk, akkor meg is lehetne a siker... A kapitány ugy érzem észrevette ezt a problémát Peking előtt is, nem mert kockáztatni és elvinni a csapatot bekk nélkül az olimpiára és hát mire ment volna az egyébként még mindig 90%ban a szupergenerációra támaszkodó csapatunk Varga Tamás nélkül, aki a legfontosabb pillanatokban őrizte Zlokovicot, és ugy kivette a játékbol, mintha ott se lett volna... bekk nélkül nem lehet játszani, kérlek szépen Kemény Dénes NE UTAZZON A CSAPAT AZ EB-RE BEKK (Varga Tamás, Katonás) nélkül!!! természetesen amit pallanuoto leírt, azt én is így gondolom

dezső hozzászólása
dezső32707
2010.08.15. 22:13

ez is nagyon jó hozzászólás. ezzel is egyet értek :-)

dezső hozzászólása
dezső32706
2010.08.15. 22:06

nagyon jó hozzászólás! egyet értek!

Yoda hozzászólása
Yoda32705
2010.08.15. 21:53

Végre valaki leírta ezeket a sorokat...köszönöm...teljes mértékben egyetértek veled. Egy apró kiegészítés ami még a hsz olvasása közben eszembe jutott. A fizikális fölény behozható. Sajnos rá kell áldozni. Lehet h éveket. A szerbek speckó technikával edzenek egy ideje (már klubszinten is), így építik ki azt az izomzatot (pl. a lábtempó kialakításánál), amivel jelenleg messze felőrlik a mezőnyt. Ezen az iskolán nőnek fel a szerb kissrácok, ezt vették át/születtek bele a montik. Ezt próbálják begyúrni az amik és a horvátok, illetve mostanában a görögök (icipicit átalakítva)... Esetleg nem ártana egy szakembert onnan átcsábítani, akár másodedzőnek. Jah h erre sincs buznya??? Akkor menjen ki a HUN játékos év közben...balkáni pólót "tanulni"...itthon meg...Q.E.D...

Egerfan hozzászólása
Egerfan32698
2010.08.15. 21:12

bocs, Hosit kihagytam.

Egerfan hozzászólása
Egerfan32697
2010.08.15. 21:11

Az én keretem: Szécsi, Baksa, Hegedüs, Biros, Kis G. Bárány, Szívós, Gór Nagy, Varga D. Varga D. Madaras, Kiss G, Kásás,

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 21:11

Természetesen én is örülök a sikereiknek, de tudom azt is, hogy kinek köszönhetjük. És még valami: az edzőnek nem akkor van szerepe, amikor jól megy, hanem akkor, amikor rosszul.

Hentes73 hozzászólása
2010.08.15. 21:06

Ja értem és edző nélkül nyertek mindent!! Világos már!!!!!!!!!!!! Kár hogy 3.30 kor kelek és nem tudok tovább vívni veled most,de egy a lényeg! Ha egyszer Te leszel szövetségi kapitány, vagy a Kispista Jóska akkor a sikereiben nem azt fogom keresni hogy mit rontottál el vagy kiket válogathattál volna be kik helyett, hanem örülni fogok neki!!! " a legnagyobb bűn a butaság"

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 20:51

Igen, mert kiderül az igazság. Az, hogy az igazi király az az ember akit úgy hívnak, hogy: Benedek Tibor, Kásás Tamás, Molnár Tamás, Fodor Rajmund, Steinmezt Barna, Vári Attila, Kiss Gergő és Biros Péter.

wpc hozzászólása
wpc32690
2010.08.15. 20:51

Szerintem a csapategységgel komoly gondok vannak. Ez azért is van, mert olyanok is vannak a keretben - neveket nem írok - , akik, hát hogy is mondjam, nem saját erejükből jutottak be egy olimpiai címvédő csapatba, méghozzá ilyen fiatalon.... Ezenkívül azt is észre kell venni, hogy a magyar vízilabda - annak ellenére, hogy olyan lelekes támogatója van, mint Beck Gy. - gyakorlatilag haldoklik. Egyre több játékos megy külföldre, ég alacsonyabb osztályba is, komoly címekkel rendelkező játékosoknak komoly anyagi problémákkal küzdenek, s kb. csak 5 igazán OB1-es szintű csapat van.

Zaza hozzászólása
Zaza32688
2010.08.15. 20:42

Krisz-nek Kit írtál 38-nak? A Bárány 32 (78-as) és vannak nálla öregebbek is a keretben! És köszi, hogy örülsz h, benn van. Amit ő már évek óta megérdemelt volna.De sajnos már nem sokáig hiszen most is csak 1 meccset játszott és sajnos a gólját sem láthatjuk videón számomra érthetetlen okok miatt!

Hentes73 hozzászólása
2010.08.15. 20:37

És te akkor boldog leszel ugye elégedetlen kisgyerek??

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 20:34

Ráadásul pont te szoktad irogatni, hogy már most megmondod, kiket visz majd Londonba a kapitány: Kásás, Biros, Kiss Gergő ... = Peking - Benedek - Molnár + Steinmezt Á. + Szivós. Hát ez aztán nagy bátorság, meg edzői kvalitás. Azokra építeni, akik eddig is fenntartották. Te is csak olyan vagy, mint a többi vaksi kisgyerek, ha megvan az olimpia, megvan minden. Oké, ez rendben is van így, de kinek köszönhetjük mindezt. Ez derül majd ki Londonban, végre.

Hentes73 hozzászólása
2010.08.15. 20:33

Nincs mit cáfolni!!! Ezek szerint ha te ülsz a kispadon 13 évig akkor is megvannak ezek az eredmények? Mert mintha automatikusan menne minden, azt érzem a szavaidból!! Biztos hogy Faragó,Csapó,Somossy,Horkai vagy a Gerendás is ugyanígy gondolkozott,szelektált,variált volna?? Ja és ugyanilyen pedagógusok lennének??? Ebben a sportban van talán legtöbb példaképünk, és amíg ez így van addig nem számít semmit a hozzá nemértő üres marhaság!!

im hozzászólása
im32683
2010.08.15. 20:30

A Benedek, Kása, Kis Gergő, Molnár, stb korosztály óriási szerencsénkre a magyar válogatottban játszott. Nem kell siránkozni azon, hogy a mostaniak mennyire tehetségesek, vagy nem. Ha kevésbé, akkor az szorgalommal, munkával, koncepcióval pótolható. Nem engedhető meg, hogy "csak" olimpiákat nyerünk! Szerintem egyébként a pekingi már csak mázli volt. Lehet, hogy mások cserélnének velünk, de mi nem takarózhatunk örökké az egykori eredményekkel. Ez olyan nevetséges, mint amikor állandóan a 54-es 6:3-at emlegetik, meg az aranycsapatot. A mai foci úgy sz.r ahogy van. Nem szeretném, ha a magyar vízilabda is arra a szintre züllene. Nem érdekel, hogy miért nem tud eredményes lenni a mai válogatott. Ez csapatjáték. Az edzőnek, a kapitánynak is csapatjáték, nemcsak a játékosoknak!!!!!!!!!!!!!!!! Ha valamiről újra meg újra bebizonyosodik, hogy nem vált be, akkor nem az a szégyen, ha ezt belátja és beismeri valaki , hanem, ha nem mer változtatni! Én örültem, amikor KD elvállalta újra a válogatottat. Most sincs vele bajom. De nem szent és nem tévedhetetlen ő sem, tehát merjen változtatni! Nem tudom elfogadni, hogy kudarcot kudarcra halmoz az utóbbi években a válogatott. Azért nem, mert ebbe a mi kedvenceink belefáradnak, kiégnek! Nagyon sokáig nem lehet visszaszerezni hitet, az önbizalmat, ha az tényleg elvész. Márpedig most jó úton vannak a játékosok a totális önbizalomvesztés felé! Nem kell azzal áltatni senkit, hogy ez csak egy edzőtorna volt. EZ a mai magyar válogatott színvonala. És én nem vagyok hajlandó ebbe beletörődni! Mert az alapok jók, kiváló játékosaink vannak, egyenként a többség tehetséges. Tehát vagy csináljon nagyon gyorsan ütőképes csapatot, vagy ha nem képes rá, akkor áldozzuk be az EB-t, de utána KD mondjon le. És könyörgöm... ne jöjjön senki ezzel a "Londonra gyúrunk" dumával! És azzal sem, hogy előre megmondta, hogy Londonig sok kudarc lesz. Nem az a baj, hogy sok kudarc van. A baj az, hogy CSAK KUDARC van. Kíváncsi vagyok a Vodafone kupára. Az EB már nem is érdekel...

pallanuoto hozzászólása
2010.08.15. 20:22

Én őszintén szólva nem értem, hogy miért kell itt játékosokról úgy véleményt mondani, ha valakinek fogalma sincs, hogy miről beszél, s csak rosszindulatú fröcsögésre futja. Bátori például nem középszerű, hanem kiemelkedő képességű játékos. De még csak 18 éves. Ennek elenére a klubjában igen eredményesen játszik. Nyilván nem ő vagy a többi fiatal fogja jelenleg a válogatottat a vállán cipelni. Az ő kosztálya egyébként is tele van nemzetközi szinten is jó képességű játékossal, akiknek azonban még idő kell. Az utóbbi években a póló ugyanis rendkívül fizikális lett, ami a délszlávoknak, amerikaiaknak és mindazoknak kedvez, akik a vízibírkózást és keménységet helyezik előtérbe a játék helyett. Ráaádsul, ha a bíráskodás a rengeteg kontra révén a folyamatos játékot megakadályozza, akkor a kreatív, de kevésbé fizikális és kevésbé statikus csapatok meghalnak. A magyar poló egyik legfonosabb baja, hogy erre a kihívásra még nem találta meg a választ, s a genetikusan nagyobb élő erőt felvonultató délszlávok elléptek tőlünk. s vannak még (pl románok) akik követik őket. Ennél van nagyobb baj is. A vízilabda finanszírozása katasztrofális. Az egész OB-I. klubszintű költségvetése nincs annyi, mint egy NB-I-es középmezőnyben lévő futballcsapaté. És jelenleg nincsenek meg a szakemberek sem ahhoz, hogy ezen változtassanak akár klub, akár szövetségi szinten. Ez azt jelenti, hogy nincs pénz a korszerű edzési, képzési, orvosi, pszichológusi, stb. felkészítésre.(Látott valaki pl. erőnléti edzőt pólócspat mellett?) A klubok nyomora borzasztó. Megszűnnek egyesületek. Olyan nagymúltú klubok mint az UTE vagy a BVSC vagy a Szentes és még sorolhatnók, csak vegetálnak. A sportdiplomáciánk ebben a sportban sem valami fényes. Aminek rengeteg negatív következménye van. Az utóbbi Isten tudja hány évben nem rendeztünk fontos világversenyt, de még utánpótlás szinten sem. A bírók között Kiszelly kivételével nincs igazán elismert nemzetközi játékvezető. Az edzői kar leépül, mert éhbérért dolgoznak sok helyen meg lekesedésből. De igen sokan elfordulank ettől a sporttól. Az uszodák zöme koszos és lepukkant. A felújításukra semmi remény. Nincs elég vízfelület, mert kell a fizetővendégeknek, vagy ki tudja kinek. EZért szűkül a bázis. Illetve a most befejeződött úszó Eb azért azt mutatja, hogy az uszodai sportoknak mégiscsak van lehetőséguk Magyarországon, de ez a póló esetében alighanem szövetségi szinten egészen másfajta hozzáállást kívánna. Azaz, ha valaki azt hiszi, hogy a játékosokkal van a baj a válogatott környékén, az egyszerűen nem ismeri a vízipóló körülményeit Magyarországon. Sajnos a sokak által az elsőszámú magyar sportnak tartott póló lecsúszóban van. Szerintem a mostani válogatott eredmények erre mutatnak rá, s talán még időben megrázzák a vészcsengőt, hogy ideje volna végre cselekedni, s nem az olimpiai babérokon üldögélni (lásd MVLSZ honlap címképe Peking óta). Ettől még akár nyerhetünk is Londonban, de itt már csak akkor lesz tartós siker, ha a szövetség léte nem attól függ, hogy Beck Gy. rajong ezért a sportért és belenyom egy vagon pénzt onnan ahol éppen vezérigazgató. Szervezettséget kéne vinni a szervezetlenségbe, félre kéne tenni az egyéni ambíciókat és mindenkinek alázatosan dolgozni a vízilabdáért, aki szerepet vállal bármilyen szinten is ebben a sportágban. Na akkor szükségtelen volna a válogatott fiaskóit elemző topikot nyitni.

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 20:21

Amit leírtal, azért a nagy adag demagógiáért jó, hogy most látjuk, mire képes a kapitány egy érzékelhetően gyengébb anyagból. Azt egyébként nem cáfoltad, hogy a Kásás-féle arany generáció csinált királyt belőle, nem az az egy játékos, akit Vincze Balázs vagy Szivós helyett kivitt az olimpiára. Azét nem cáfoltad, mert nem lehet.

Hentes73 hozzászólása
2010.08.15. 20:09

Most aztán nagy okosságot írtál! Ki nyer zsinórban 3 olimpiát csapatjátékban???Az egyik barátom aki a nagy Vasas fan azt mondja nekem: -Milyen gyökér volt a Dénes hogy a Vincze Balázst nem vitte ki Sidneybe!! -Ember! Megnyertük az olimpiát, mi is a baj?? -2004-be meg a Szívóst nem vitte ki!!!! -Azt is megnyertük!Mit is kell magyarázni? Na ezt a párbeszédet csak azért írtam le hogy szemléltessem: ezek vagyunk mi magyarok!!! Ti mit csináltatok három olimpiai döntő estéjén??? Megfogalmaztátok a nagy kritikát hogy a Kása nem jól taposott blokkolásnál????

cowk hozzászólása
cowk32678
2010.08.15. 20:01

:D:D:D jah, azota gerenda letett az asztalra egy... ooo.. mit is?

Egerfan hozzászólása
Egerfan32676
2010.08.15. 20:00

Annak idején Kemény azért lett szövetségi kapitány, mert az akkori vízilabda szövetség tűzzel vassal meg akarta akadályozni, hogy a legjobb legtehetségesebb edző Gerendás György legyen a szövetségi kapitány, így egy szavazattal nyert. Én sosem voltam elájulva tőle, az eredményeit elég sok edző tudta volna hozni ezekkel a játékosokkal. VÁLTOZTATÁST KÖVETELÜNK !!!!

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 19:58

Tudod mit, az olimpiát nem kell. Az nem reális.

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 19:55

Kemény Dénes fénykorában olyan játékosok alkották a válogatottat, amilyenek. Keményt is ők tették királlyá, nem pedig fordítva, ahogy azt a felszínes közvélekedés is tartja. Ez derül ki most, ennek lehetnek tanúi mindazok, akik eddig vakon éltek. Én egyébként már Peking után is írtam, hogy kíváncsi lennék, vajon mire lenne képes Deni az ausztrál vagy az amerikai válogatott kispadján. Bíztam is benne, hogy megtudom, ez is lett volna a kézenfekvő, de sajnos nem így alakult. Ő ugyanis volt olyan kevély és becsvágyó, hogy megmutassa a kritikusainak, akik akkor még nagyon kevesen voltunk, hogy tud ő a szarból is várat építeni, nem csak aranyból. Hát íme, tessék. (Vagy egyszerűen csak félt attól, hogy külföldön kiderül, mennyit is ér valójában?) Azt most megígérem, hogy ha estleg ebből a gárdából is kihozna valami sikert, értem ez alatt, hogy megnyer legalább két világversenyt, közte az olimpiát, akkor megkövetem magam. De erre egyelőre semmi jel nem mutat.

Hentes73 hozzászólása
2010.08.15. 19:35

Sok pénzt tennék rá hogy hamarosan (sajnos) lesz a magyar polonak olyan időszaka,amikor az itteni kritkusok azt fogják irkálni hogy: bezzeg a Dénes idejében!!!! Csak aztán amikor lemond nehogy valahol valamelyik vízilabda nagyhatalomnál elé tegyenek egy üres A4-s papírt azzal hogy írd le hogy mit kérsz csak gyere ide! És majd mint a Koko most,valahol elgázoljon minket valami világversenyen!

Krisz hozzászólása
Krisz32671
2010.08.15. 19:31

Nézd meg Kovács Istvánt, mit hoz ki a középszerű románokból, nemrég még mi is , meg a többi jobb csapat is legalább 7-8 vagy több góllal verte őket, most meg.....Ami még érdekes, hogy honnan szedte össze ezeket a játékosokat,(Radu, Iosep kivétel) mivel az elmúlt 15 évben legalább, semmi említésre méltó helyezést nem értek el utánpótlás szinten.......

Egerfan hozzászólása
Egerfan32670
2010.08.15. 19:30

El kell valamit döntenünk, most akarunk eredményt elérni vagy Londonban ? Meg kell oldani a fiatalítást, de ez kudarcokkal fog járni. Felőlem maradhat Dénes is, de valamit változtatni kell. Ez a mostani csapat nem működik. Én csak azt akarom mondani, hogyha nem áll össze a csapat, jönnek a zakók, az nem az én vagy a zöldséges hibája, hanem az edzőé. Vagy tévedek ? Egyébként ez vitatéma, és nem biztos, hogy nekem van igazam, ez csak egy vélemény a sok közül.

drukker hozzászólása
drukker32669
2010.08.15. 19:28

Nagyon rossz a vereségeket látni, de nem mindig lehet győzni. Azok akik, most KD-t már leváltanák nem is olyan régen még istenítették. Csodát ő sem tud tenni, nincs könnyű helyzetben. Azokkal a játékosokkal kell dolgoznia, akik jelenleg rendelkezésére állnak. Ha csak egy kicsit realisták vagyunk, el kell ismerni, hogy még egy olyan csapat nem lesz, mint a dream team volt, bár ne legyen igazam. Az utóbbi években az utánpótlás tornákat nézve világossá kellett volna válnia annak, hogy az aranykorszakunk sajnos végetér. A 75-76-os korosztály abbahagyja, a fiatalabbak, pedig - elnézést -, de nem az a kategória. Hiába szeretem, tisztelem a Varga testvéreket, de sajnos ők sem azok, akik egy magyar válogatott tartóoszlopai lehetnének, hiszen erre a volt klubjukban sem voltak mindig képesek. Lehetne még sorolni tovább, hogy Kicsi, Hosi, de felesleges. A régi válogatottból elég volt, ha egyidőben 2-3 játékosnak jó napja volt, mert a védekezés rendben volt, a gólokat pedig azok lőtték akiknek aznap elsült a keze. Szegény Norbi igazán mindent megtesz, de egy fecske nem csinál nyarat. Tudtuk, hogy csapatépítés következik, legyünk hát türelmesebbek és szeressük ezeket a fiukat, mert ők a mi aranyos fiaink, mégha most egy ideig nem is nyernek. A szerbek régóta a csúcson vannak, de bármilyen jók is olimpiát nem tudtak nyerni, ha választaniuk lehetett volna, nem biztos, hogy az EB, vagy VB győzelmeket választják. Bízzunk abban, hogy KD tudja mit kezdjen a játékosokkal, hogy igazi csapattá kovácsolódjanak és még sok örömet okozzanak minden kedves pólódrukkernek.

Krisz hozzászólása
Krisz32668
2010.08.15. 19:26

Csodálkozol rajta ?

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 19:26

A felnőttekhez visszatérve: tekintettel arra, hogy a mostani keret zömét a tavalyi Vasas és Eger adja kb. fele-fele arányban, nem lehetünk meglepve az eredmények láttán, hisz láttuk, látjuk e két csapat nemzetközi szereplésének eredménytelenségét. Sajnos ez jön ki most a válogatottnál is, meg az, hogy Kemény Dénes is épp olyan, mint a legtöbb edző: annyit ér, amennyit a játékosai.

Krisz hozzászólása
Krisz32666
2010.08.15. 19:24

Azért ne túlozzál.....

Egerfan hozzászólása
Egerfan32665
2010.08.15. 19:24

Én sem tudom, de remélem jobb lesz. Ebben ennyi volt, kész.

Hentes73 hozzászólása
2010.08.15. 19:23

Mi változik a lemond a Dénes???

Krisz hozzászólása
Krisz32662
2010.08.15. 19:21

"Erről faggattuk a kapitányt, aki interjúnkban jelentette be, hogy a sérülésekre való tekintettel pótlólag behívta a keretbe Bárány Attilát, a ZF-Eger centerét." Ez a részlet a Kemény Dénes Siracusai tapasztalairól című cikkben található, ezért értelmeztem úgy, hogy Bárány a sérülések miatt lett csak behívva a keretbe, de ne értsetek félre a jelenlegi helyzetben ennek nagyon örültem és úgy gondolom, amíg nincs jobb fiatal, addig az "öregebbet "kell játszatni, még ha 38 akkor is.......

Egerfan hozzászólása
Egerfan32661
2010.08.15. 19:18

Ez egyedül a kapitány felelőssége, Keménynek le kellene mondania, ha erre nem hajlandó akkor el kell küldeni. Olyan szövetségi kapitány kell, akinek van valami elképzelése. Báthori, Török, Vámos nem megoldás, ezek középszerű játékosok a bajnokságban is. Az OB1 egyik legjobb játékosát Hegedüs Gábort itthon hagyja, nem is várható más eredmény. Ha az Olimpián akarunk valamit, akkor most kell váltani. Ez szégyen amit mostanában a válogatott produkál, és ennek egyetlenegy ember a felelőse, a szövetségi kapitány. Az Eb.n semmi esélyünk sincs éremre, max. az 5-ik helyet szerezhetjük meg szerencsével.

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 19:11

Kikaptak a juniorok Franciaországtól(!). Hatodik hely az EB vége.

Hentes73 hozzászólása
2010.08.15. 19:10

Nem kell aggódni emberek! Csak tisztán kell látni. 1976-tól 97-ig nem nyertünk semmi számottevőt. Mert olyan erősek voltunk amennyire,és olyan erősek voltak az ellenfelek minta mennyire. Faragó Tonó mondása: "az álmokat és a valóságot közös nevezőre kell hozni!" Egyelőre ennyire vagyunk képesek ez a realitás. Kell a kritika mindenképpen, de néha olyan marhaságot irkálnak ide emberek akik lehet hogy még úszni sem tudnak , hogy alulmúlják a legsötétebb magyar focistát!!!! Csak a magyar vízilabda!

Gábor hozzászólása
Gábor32657
2010.08.15. 18:54

Azért "KICSIT" durva, ( magyarul: MEGENGEDHETETLEN LENNE) hogy mi ebben a sportágban BÁRMIKOR, BÁRMILYEN TORNÁN BÁRMENNYI ÉS BÁRMELYIK CSAPAT RÉSZVÉTELE ESETÉN BÁRMILYEN OKBÓL U T O L S Ó K LEGYÜNK... Én nagyon tartok Zágrábtól,nem azt mondom(már nem), hogy nyerni kellene, de azért a dobogó "illene", viszont tartok tőle, hogy az sem lesz meg... Bizonyára van 1-2 (több?) tévedés a keretben (nem vagyok szakember csak szurkoló) de SAJNOS EZ A MOSTANI FIATAL KOROSZTÁLY, EGYÉRTELMŰEN GYENGÉBB MINT KÁSÁÉK VOLTAK A 90-es ÉVEK MÁSODIK FELÉBEN...Ezt el kell ismerni.... Lehet vigaszt keresni, hogy a horvátok 2007-ben nyertek, amúgy 2000-óta össze-vissza szerepeltek... hogy a spanyolok 2001 után 2009-ig számottevő eredményt nem vagy alig értek el hogy az olaszok a 2003-as döntőt kivéve 10-12 éve csak árnyékai korábbi önmaguknak de pld. a a szerbek? - idestova 10 éve a csúcson vagy csúcsközelben vannak csupán olimpiákat nem tudtak nyerni... EGYET KÉREK: NE KEZDJEN SENKI "LONDONOZNI" mert közben is van egy s más EB,VB,Világkupa (ott sem voltunk ...) Még egyszer : Jó tudom csapatépítés, meg felkészülési torna DE A MAGYAR PÓLÓ RÉSZÉRŐL UTOLSÓ HELYEN VÉGEZNI MÉG AKKOR IS ÉGÉS, HA CSAK STRANDLABDÁVAL PANCSIKÁLNAK A GYÓGYMEDENCÉBEN... Tisztelt Kapitány Úr! Kérem, hogy szíyeskedjen RENDBE RAKNI A CSAPATOT DE GYÉMÁNTKEMÉNYEN!!! Hajrá magyarok!!!

Daret hozzászólása
Daret32652
2010.08.15. 18:24

http://vlv.hu/article/5736/Sulyos_vereseg_stuttgarti_EB-n_-_Nem_jutottak_az_elodontobe_a_ju/ Itt is van néhány hozzászólása, ami szintén nagyon érdekes

nane hozzászólása
nane32651
2010.08.15. 18:00

most látszik, hogy Erdélyi sejtett valamit, amikor inkább a tanulást és az USA-beli vizilabdát választotta, mint ahogy egyre többen mennek az USA-ba játszani.

jano hozzászólása
jano32650
2010.08.15. 17:47

Edzőváltás??? Az túl kevés sajnos... Ehhez 'mvlsz.sportszerű' néven beírt valaki jó pár nagyon okos gondolatot a Szirányi Balázzsal készült interjú hozzászólásaiban.... Nagyon érdemes elolvasni!!! Abban a hozzászólásban le van írva a nagy mai magyar vizilabda teljes rákfenéje!

aero hozzászólása
aero32648
2010.08.15. 17:34

szerintem egre jobban érik az edzőváltás.... ébresztő vízilabdaszövetség!

egy_utánpótlás_játékos hozzászólása
2010.08.15. 16:59

kicsit olyan ez a válogatott, mint pár éve a real madrid. csupa nagy sztár egyénileg nézve. egyben? egyenlőre nemsok

Daret hozzászólása
Daret32645
2010.08.15. 16:56

Szerk! Ki védett ma?

Zaza hozzászólása
Zaza32644
2010.08.15. 16:39

Krisz-nek: Ha a kaptány már a közös edzések kezdetén behívja a Barit akkor most nem lenne kérdés szerintem, hogy Ő vagy a Hárai, már ha a klubb szinten történő teljesítményt nézzük akkor is a Bari van előrébb. Ez azonban nem így történt, biztosan nem véletlenül...

Daret hozzászólása
Daret32643
2010.08.15. 16:34

A békéscsabai magyar-német utáni cikkhez már írtam kommentben, de most megismétlem a tényeket: Hárai július 22-én az oroszok elleni meccsen sérült meg egy bekk térdének köszönhetően. Bárány ugyan ebben az időpontban már kb. 2 hete elkezdte az edzést KD kérésére! Ebből én azt a következtetést vonom le, hogy nem Hárai sérülése miatt hívta be a Kapitány Barit. http://href.hu/x/czi6

Krisz hozzászólása
Krisz32642
2010.08.15. 16:17

ott, bocs

Krisz hozzászólása
Krisz32641
2010.08.15. 16:16

Annyit még, ha nincs ez a sérülés , szerintem most Bari nem lenne ott a keretben.......és félő, hogy a szűkben sem lesz ot......

Krisz hozzászólása
Krisz32640
2010.08.15. 16:12

Törökkel és Bátorival kapcsolatban nem értek egyet, a többiekkel igen.. Ami Hárait illeti , a ruszkik tényleg bordán vágták, de gondolom nagyjából rendbejött és ez a kapitánynak elég......

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 16:01

Ez speciel szerintem is igaz. Vagyis Madaras óta felfedezett egy azaz egy játékost a kapitány. Nem is Vámossal van itt a baj, hiszen egynek elfér, ahogy tette azt Hárai "berobbanó" korában, vagy Varga Dumi. Az itt a probléma, hogy ott van Bundschuh, Török, Bátori és Vörös, akik a klubjukban sem meghatározóak. Na most akkor itt vagy Gerendás, Kásás apuka és Földi a vak, vagy valaki más. Amúgy az említett három edző dolgozik velük nap mint nap. Majd elfelejtettem, nem úgy volt, hogy Hárai rúgást kapott a bordájára Siracusában, amiből hetekig tart a felépülés? Vagy ez csak duma volt, hogy ne legyen égő menet közben behívni Bárányt?

oroszlán hozzászólása
2010.08.15. 15:49

Hárai amúgy '87-es születésű, vagyis még nagyon nem 25 éves...

anya hozzászólása
anya32636
2010.08.15. 15:47

6 evvel ez e;ott Harai behivasa jogosnak tunt. Hianyposzton jatszik, remek fizikai adottsagokkal. Azota viszont serult, vagy ha nem akkor sem hajt mert alapvetoen lusta es nem kepes megszakadni. sajnos eddigi klubbjaIBAN SEM TUDOTT SOHA MARADANDOT ALKOTNI..., AZERT ORULNEK, HA CSAK ENNYI PROBLEMA LENNE A CSAPAT HAZA TAJAN

szamóca hozzászólása
2010.08.15. 15:40

Vámosról azt suttogják, hogy tökös gyerek + ott van a helye

Rolling hozzászólása
Rolling32631
2010.08.15. 15:07

Hárai személye nagyon érdekes. Már 2004-ben az athéni olimpia előtt behívta Kemény akkor még hangsúlyozottan kereten felüli játékosnak a válogatotthoz azzal, hogy már Pekingre gondol. Ennek ellenére még vagy 3 évig a Honvédban sem volt stabil csapattag, ami persze az akkori Honvéd erejét ismerve nem meglepő, de az igen, hogy a szupertehetségnek tartott Hárai sokszor még a jegyzőkönyvbe se lett beírva. Azóta is, vagyis 6 éve minden keretben ott van, de igazán érdemleges produkciót még klubszinten sem nyújtott sem a Honvéádban, sem Egerben. Egerben pl. egyesek a legnagyobb erősítésnek azt tartják, hogy elment. Ma már 25 éves, elvileg a legjobb korban van, most már neki kellene nyerni a meccseket, de még mindig csak ígéret. Kívánom, hogy minél előbb igazolja, hogy nem érdemtelenül lett 6 éve válogatott, és nem érdemtelenül stabil kerettag azóta is. Ugyanakkor az ő személy talán igazolja azt a véleméynt, hogy akármekkora tegetség valaki, előbb klubszinten kell megmutatni, hogy mit tud, és csak ha tényleg kiérdemelte, akkor legyen válogatott. Kásás, Fodor, Bendek, Molnár, Kiss Gergő, Varga Tamás, Steinmetzek, Madaras, Varga testvérek, Hosnyánszky, és még sokan mások tizenévesen már az adott klubjukban meghatározó, de mindenféleképpen stabil játékosok voltak. Őket tényleg mindenki a válogatottba valónak tartotta vitán felül. Úgy is produkáltak. Hárai, Bundsuch, Vámos szeméyle azért osztja meg a szurkolókat, mert ők még a klubjukban csak epizodisták, vagy még az az sem, és nem biztos, hogy az előzetes és évekig tartó bizalom indokolt náluk. Ugyanakkor más, adott esetben idősebb, de egyenletesen stabil teljesítményt nyújtó játékosok oda sem kerülnek, vagy csak időnként, de mindig az elsők között esnek ki a szűkítésnél. Így nehéz motiválni a játékosokat, mert sokan azt látják, hogy nem a tudás, a teljesítmény, hanem más, hogy pontosan mi, azt nem tudni, dönti el a válogatottságot.

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 14:57

Én tutira meghúztam volna azt a lépést a kapitány helyében, hogy Hárai sapkájában Szirányit küldöm be.

Károly hozzászólása
Károly32629
2010.08.15. 14:44

Emberek! Segítsetek! Nem találom a Bárány tegnapi gólját! Ti meg tudtátok nézni valahol?

Yoda hozzászólása
Yoda32628
2010.08.15. 14:42

Pici megjegyzés: Romániától az utolsó negyedben 5 gólt kaptunk, Montenegrótól hármat (egymás után), Spanyolországtól pedig négyet (megint egymás után). Khm...elemezni nem fogok mert nem láttam a meccseket meg nem is értek hozzá (:P)...de...ezeket icipicit meg kéne nézni. Ugyanis egészen eddig majdnem mindegyik mérkőzésen "partiban voltunk" (értsd: 1, max 2 gól lőtávolban). Hajrá Magyarok!

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 14:38

Szerintem Hárai tud valamit a kapitányról, ezért nem lehet őt kihagyni.

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 14:36

Az egyetlen dolog, amit jó volt olvasni ezen a tornán, az az volt, hogy ma x, y és Hárai marad ki a csapatból. Na, ez tetszett.

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 14:32

Két hét múlva kezdődik az EB.

Én hozzászólása
Én32624
2010.08.15. 14:30

Már így is elég sok hibát elkövetett a kapitány, említhetném például a jónéhány éve alkalmazott bekk nélküli játék kitalálását, Varga Csuvi és Katonás a bajnokság 2 legkeményeb játékosának otthonhagyását, vagy juniur, illetve újonc cserejátékosok behívását ... de ha otthonhagyja Bárány Attilát is, akkor ez már vicc :D már pedig nagy úgy néz ki, hogy ez lesz, ugyanis szegény Attila 3ból 2 meccsen nem játszott... ha Hárai utazik Bárány helyett, akk kijelentem, hogy valami gondok vannak már a kapitánnyal....

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 14:28

Ezek szerint egyetlen megszerzett ponttal a torna utolsó helyén végeztünk. De legalább az utolsó meccsen nem kaptunk ki. Ez mindenképpen előrelépés.

B (régi) hozzászólása
2010.08.15. 14:11

Szerintem inkább náluk rezeg a léc. Visszanéztem a kihagyottakat ezen a tornán: Nagy, Bárány, Bátori; Szécsi, Török, Hárai; Nagy, Bárány, Bundschuh. Közülük kerül ki a 2+1 kimaradó. Szerintem.

szamóca hozzászólása
2010.08.15. 13:07

ők hárman lehet, hogy utazók?